2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1998


1#
發表於 13-12-3 15:33 |只看該作者
我唔鍾意用揹帶橫抱,太唔方便行動了。就咁抱又手軟難拎野。請問有無人已經開始用直抱出街?


別墅

積分: 747


2#
發表於 13-12-3 15:37 |只看該作者

回覆:unppl 的帖子

我已經用緊


別墅

積分: 788


3#
發表於 13-12-3 15:46 |只看該作者

回覆:幾時開始可以用揹帶直抱?

我兩個月已經打直揹,我個b好細個已經唔鍾意打橫抱


大宅

積分: 1998


4#
發表於 13-12-3 16:00 |只看該作者

引用:我兩個月已經打直揹,我個b好細個已經唔鍾

原帖由 mailcm 於 13-12-03 發表
我兩個月已經打直揹,我個b好細個已經唔鍾意打橫抱
唔係等頸堅固d先轉直抱咩? 我阿女剛兩個月多d



別墅

積分: 586


5#
發表於 13-12-3 20:01 |只看該作者

回覆:unppl 的帖子

我阿b 剛兩個月 , 打直揹 .. 個隻揹帶寫住話兩個月可以打直揹 ...


伯爵府

積分: 18717


6#
發表於 13-12-3 20:43 |只看該作者
手抱都一早要打直,打橫唔like。

以前出街多數手抱,依家重左就坐車,最近有揹帶,一時直抱一時橫抱。


大宅

積分: 3390


7#
發表於 13-12-3 21:37 |只看該作者

回覆:幾時開始可以用揹帶直抱?

差唔多兩個月已經打直揹呀!!


男爵府

積分: 8845


8#
發表於 13-12-4 03:22 |只看該作者

回覆:幾時開始可以用揹帶直抱?

我個女兩個月時已要打直抱,除咗飲奶時可打橫,其餘時間打橫會喊架


別墅

積分: 788


9#
發表於 13-12-4 16:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mailcm+於+13-12-03+發表我兩

原帖由 unppl 於 13-12-03 發表
唔係等頸堅固d先轉直抱咩? 我阿女剛兩個月多d
我陪月話我隻仔幾硬淨,加上我見佢頸仔都有力,咪打直抱佢


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 13-12-4 17:19 |只看該作者
已用. 2個月多d
只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


大宅

積分: 1126


11#
發表於 13-12-4 20:51 |只看該作者
試佢2次,2次都喊,
同埋我又驚坐低時佢隻腳好似拗住咁

點評

BIGPAT  我同你一樣, 試過用, 企無問題..但一坐, 雙腳拗住唔舒服,就喊  發表於 13-12-5 09:54


大宅

積分: 1862


12#
發表於 13-12-5 08:53 |只看該作者

回覆:幾時開始可以用揹帶直抱?

驚條頸冇力就用個U字形頸枕,行路時阿b條頸就唔會條條fing
myphoto.jpg




大宅

積分: 3502


13#
發表於 13-12-5 11:45 |只看該作者

回覆:幾時開始可以用揹帶直抱?

2個月左右開始用,不過👶👶唔係好like,想手抱但一個人時用咩帶方便d




伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-12-6 18:50 |只看該作者

引用:我個女兩個月時已要打直抱,除咗飲奶時可打

原帖由 tys 於 13-12-04 發表
我個女兩個月時已要打直抱,除咗飲奶時可打橫,其餘時間打橫會喊架

...
原來咁多BB都係唔鍾意打橫抱,我果個都係!買咗可以橫抱的揹帶,想橫揹一次都無成功過,結果一開始1個多月時就直揹


複式洋房

積分: 386


15#
發表於 13-12-7 23:15 |只看該作者

回覆:幾時開始可以用揹帶直抱?

我一早已經打直抱


大宅

積分: 1031


16#
發表於 13-12-8 18:22 |只看該作者

回覆:幾時開始可以用揹帶直抱?

我個囝都係,現在想買有座位的帶,看個p和i的牌子多人用,不知那個好和$多少?




大宅

積分: 1998


17#
發表於 13-12-8 19:28 |只看該作者

引用:我個囝都係,現在想買有座位的帶,看個p和i

原帖由 gabbychan1981 於 13-12-08 發表
我個囝都係,現在想買有座位的帶,看個p和i的牌子多人用,不知那個好和$多少?



...
我前幾日見團購有i架


複式洋房

積分: 348


18#
發表於 13-12-9 01:03 |只看該作者

回覆:gabbychan1981 的帖子

我Yahoo喺團購買咗i牌,幾好用


複式洋房

積分: 348


19#
發表於 13-12-9 01:06 |只看該作者

回覆:gabbychan1981 的帖子

我Yahoo喺團購買咗i牌,幾好用


大宅

積分: 1031


20#
發表於 13-12-9 08:37 |只看該作者

回覆:幾時開始可以用揹帶直抱?

等我睇下先thx




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo