少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1664


1#
發表於 13-12-17 16:00 |只看該作者
阿仔呢幾日都唔瞓晏覺, 佢生活冇乜改變, 一路d時間都好規律…… 其實佢唔瞓我唔擔心, 佢夜晚八點瞓到第二朝七點到…… 只係好奇點解咁快唔瞓晏覺


男爵府

積分: 9838


2#
發表於 13-12-17 17:40 |只看該作者
我個仔18M果陣都試過,
觀察多幾日係發現佢需要更加多體能活動,
於是再提早一小時叫佢起身,
落街唔再推BB車,改為要佢自己行,
多D帶去公園玩下跑下,
係屋企又叫佢幫手做下家務執拾野咁.
電池就好快無電,又要去訓晏教


大宅

積分: 2784


3#
發表於 13-12-21 19:37 |只看該作者

回覆:22個月唔瞓晏覺

我都好想知,我個仔剛2歲,去咗兩個星期旅行後,而家一出街就唔瞓晏覺,喺屋企就玩到成4、5點先瞓(有時唔瞓),但如果佢唔瞓都好精靈。晚上早點上床,一瞓就12個鐘,你個b係咪都係咁?




大宅

積分: 1426


4#
發表於 13-12-21 22:26 |只看該作者

回覆:22個月唔瞓晏覺

同大家一模一樣呀。我發覚佢可能大個左精力好咗,要早午比佢再行多D,跑多D,玩到夠累就肯午睡了。





珍珠宮

積分: 49916


5#
發表於 13-12-21 22:33 |只看該作者

回覆:22個月唔瞓晏覺

唔出奇,我仔2歲時(而家5歲),跑一日都唔瞓妟覺!晚上瞓10個鐘左右!日間精神好好,唔見佢攰架!
但佢身體真的好好,佢已兩年無睇過醫生啦!


水晶宮

積分: 57108


6#
發表於 13-12-22 09:04 |只看該作者
我都想cut小朋友午睡時間,而家佢地三歲,仲要瞓2-3小時午睡,晚上9點半瞓到七點。


珍珠宮

積分: 49916


7#
發表於 13-12-24 09:58 |只看該作者

回覆:diong 的帖子

三歲瞓妟覺ok,不過可以短d,一個鐘都夠!只要肯叫醒佢就得,同佢講瞓醒有佢鍾意嘅嘢,例如小食,貼紙等...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo