夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5807


1#
發表於 13-12-20 17:03 |只看該作者
本帖最後由 KYU_CHEER 於 13-12-30 16:03 編輯

DEL~


禁止訪問

積分: 2578


2#
發表於 13-12-20 17:08 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6959


3#
發表於 13-12-20 17:10 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎

問心,點解男友一直拖?你們一起住嗎?
你地幾多歲?

點評

KYU_CHEER  礙於佢怕媽媽, 一直都唔敢問唔敢講  發表於 13-12-20 17:14


大宅

積分: 2122


4#
發表於 13-12-20 17:10 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎?

一日未結婚一日都仲可以楝。完咗哩段先好開始。不過當然有風險你同事都未必啱。但哩個世界唔係得哩兩個男人。我唔建議為結婚而結婚。



點評

hkgreenshopping  agree  發表於 13-12-23 11:47
KYU_CHEER  我就係都驚放棄o左本來段感情, 先覺得同事係唔o岩我就大鑊...  發表於 13-12-20 17:17


男爵府

積分: 5807


5#
發表於 13-12-20 17:18 |只看該作者
其實我係咪stop男友搞結婚先, 然後再決定點會好d?

點評

saisai937    發表於 13-12-23 14:20


瑪瑙宮

積分: 139710


6#
發表於 13-12-20 17:20 |只看該作者
KYU_CHEER 我就係都驚放棄o左本來段感情, 先覺得同事係唔o岩我就大鑊... 發表於 1 分鐘前

咁您都要預左, 人無完美.


公爵府

積分: 25102


7#
發表於 13-12-20 17:26 |只看該作者
你覺得而家個男友照唔照顧到你先? 如果樣樣嘢都係要你做主動, 佢未必可以承擔家庭責任, 我識得個朋友又係結咗婚, 好似同人湊仔咁, 最終都離婚收場.


伯爵府

積分: 15559

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-12-20 17:26 |只看該作者
本帖最後由 poohbb_hk 於 13-12-20 17:26 編輯

其實拍拖已經發現到嘅性格問題, 婚後只會更 worst 唔會轉好的...

講真我係你, 唔會為結婚而結婚..

不過贊成先試探同事口風, 再作決定...

點評

hkgreenshopping  agree  發表於 13-12-23 11:48


珍珠宮

積分: 32775


9#
發表於 13-12-20 17:31 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎?

你既然都猶豫,證明你都唔係好愛而家呢個,比你結咗,到時有乜e郁你會後悔點解自己唔揀個同事,同樣地,如果揀咗個同事發現唔work你又會呻笨

有辣有唔辣,真係睇你有幾愛而家呢個喇,唔太愛嘅就算結咗生埋仔都係冇幸福




男爵府

積分: 8463


10#
發表於 13-12-20 17:33 |只看該作者

回覆:KYU_CHEER 的帖子

我覺得應該一單還一單,先諗自己係咪想嫁男朋友?佢係咪一個可以付托終身既人?佢做左爸爸會係點?幻想下同佢婚後既生活係點

如果覺得佢ok...咪結婚囉。
如果覺得唔係自己想要,咪分手囉。

如果揀分手後,你既世界都唔係得男同事,唔駛無左個柑,就急住立返個橙。因為年紀唔細,小心d揀,揀個真係有信心既先開始啦。


別墅

積分: 861


11#
發表於 13-12-20 17:34 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎?

未拍拖就試探人會否同自己結婚?
JM不要為結婚而結婚呀!




公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


12#
發表於 13-12-20 17:50 |只看該作者
回覆 KYU_CHEER 的帖子

到最近呢個月先肯開始搞
都已經開始籌備婚禮啦,先來搞分手如果你話早就想分手的話,當然無關係,但當已經、籌備緊的時候來搞分手,我覺得~我接受唔到啦~


水晶宮

積分: 70028


13#
發表於 13-12-20 18:10 |只看該作者

引用:回覆+KYU_CHEER+的帖子到最近呢個月先肯開

原帖由 0030 於 13-12-20 發表
回覆 KYU_CHEER 的帖子

到最近呢個月先肯開始搞
same my feeling




翡翠宮

積分: 79228


14#
發表於 13-12-20 18:12 |只看該作者
佢好怕佢阿媽架?
係就堅唔好結
第2個O岩唔O岩就唔知; 不過怕阿媽怕到野都唔敢講既男人我就好驚驚.


別墅

積分: 939


15#
發表於 13-12-20 18:16 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎

既然你咁諗,就唔好結,為結而結,之後仲大鑊


男爵府

積分: 7175

2024年龍年勳章


16#
發表於 13-12-20 19:03 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎

佢咁怕阿媽,啦結就罷啦!你幾大呀!仲有人追唔使咁驚嫁唔土,嫁咗唔開心你仲慘!


珍珠宮

積分: 31496


17#
發表於 13-12-20 20:52 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎

既然佢都開始搞結婚啦,點解仲要同其他人試下?你同男同事未開始,追你果陣咩都表現最好架啦,追到手又可能係另一回事喎。

唔好為結婚而結婚,最緊要揀個最適合自己嘅,祝福你喔


禁止訪問

積分: 19543

BK Milk勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-12-20 21:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1612


19#
發表於 13-12-20 21:46 |只看該作者

引用:佢好怕佢阿媽架?係就堅唔好結第2個O岩唔O岩

原帖由 mini1204 於 13-12-20 發表
佢好怕佢阿媽架?
係就堅唔好結
第2個O岩唔O岩就唔知; 不過怕阿媽怕到野都唔敢講既男人我就好驚驚.
到時唔止嫁比佢,仲要嫁埋比佢阿媽...




子爵府

積分: 11574


20#
發表於 13-12-20 22:57 |只看該作者

回覆:唔知點揀...JM, 可以俾D意見嗎

你不如唸清楚,無新同事你會唔會同男友結婚先?

你同男友剛開始時,一樣係樣樣都好,如果唔係都唔一齊.

仲話人到中年,連自己想點都未知,就急急腳想揾個人結婚、生仔


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo