夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 228


1#
發表於 26-6-11 05:18 |只看該作者
本帖最後由 keith_liu 於 26-6-11 06:52 編輯

每次老婆嬲 我都諗我做錯乜
都係做錯少少野 洗唔洗嬲咁耐(兩三天)
嬲咁耐 係老婆眼中覺得好大件事?
每次老婆嬲 我都有say sorry
覺得依d係我性格 係未老婆接受唔到我
話兩公婆 要互相遷就 即係接受對方的不是
我覺得我盡量接受到老婆
但感覺老婆接受唔到我的缺點 習慣
人唔係完美 總有d甩漏 缺點
有時覺得老婆要個 完美的老公
完全知佢想點 知佢諗乜

有時諗 你嬲由得你嬲算
唔想理 你唔開心搞到我都冇心情
搞到我每支都想分開算
一了百了 唔洗煩

但咁樣係未又代表我接受唔到老婆嬲得耐嘅性格呢?

有時聽老婆講d朋友的老公
做錯事嚴重d
但我都諗 我嗰d少少野 你都嬲咁耐
人地嚴重多 又係冇乜野


別墅

積分: 965


2#
發表於 26-6-13 01:43 |只看該作者
你地一齊左幾耐?佢係一路都係 一嬲就嬲好耐,還是以前唔係,最近呢1,2年先係咁?
平時既關係如何?夠唔夠甜蜜?還是拖攬錫都無晒?
其中長久關係,雙方最好做到好朋友,會傾到深入野既知己。因為本來果次序應該係朋友 知己 再結婚,跳左步唔緊要,但最緊要補做返
希望你地關係可以有改善


男爵府

積分: 7986


3#
發表於 26-6-14 16:02 |只看該作者
keith_liu 發表於 26-6-11 05:18
每次老婆嬲 我都諗我做錯乜
都係做錯少少野 洗唔洗嬲咁耐(兩三天)
嬲咁耐 係老婆眼中覺得好大件事?

睇你過往既回應,好明顯係女尊男卑,仲要係嚴重嗰隻!
唔係要你強勢做一個男人,但至少唔可以乜都就範,理據在你呢邊就要講出嚟,亦唔係要你同老婆鬧交,而係就算你唔係完全岩哂但都要俾佢知點解你要咁做,係要佢了解你行為背後,如果乜都say sorry,你既煩惱係永遠唔會消失,就算離婚都無用,下一個都會係做你上家,而唔係對家,任何一句說話一個行動都直接影響你,完全無緩衝區,一定唔會建立到好既關係

另一個問題:點解咁容易激嬲老婆?係你成日做錯?還是佢有狂躁症?

遷就唔係錯,但遷就一啲錯誤、無理取鬧就係錯,明白嘛?
做好人好老公都要有底線的,都係果句,唔係叫你同佢鬧交,而係你要企返硬少少去表達你自己諗法!當然大前提係你做既野唔係真心蠢啦,如果叫你買支豉油都買錯就抵鬧啦,否則你一定要表達!呢個都係溝通方式呀


伯爵府

積分: 17232

馬年勳章


4#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 26-6-19 16:47 編輯
keith_liu 發表於 26-6-11 05:18
每次老婆嬲 我都諗我做錯乜
都係做錯少少野 洗唔洗嬲咁耐(兩三天)
嬲咁耐 係老婆眼中覺得好大件事?

男人唔可以太弱勢, 男人要夠Man 才更吸引, 你試下轉個技巧, 可能有意想不到的收獲








首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo