美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4145


1#
發表於 26-4-16 12:44 |只看該作者
請問邊度有vbeam打? 有冇啲診所係唔hard sell的。 謝謝。


禁止訪問

積分: 634


2#
發表於 26-4-16 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4145


3#
發表於 26-4-16 17:22 |只看該作者
MushyRoo 發表於 26-4-16 17:21
v beam 同 excel v 個功能我覺得都幾類似,不過 v beam打落去會痛d ~2年前有打過

請問你喺邊度打


子爵府

積分: 14513


4#
發表於 26-4-16 20:13 |只看該作者
Aplus beauty, 可單次買


洋房

積分: 100


5#
發表於 26-4-17 17:45 |只看該作者
通常幾多錢


禁止訪問

積分: 634


6#
發表於 26-4-23 17:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 634


7#
發表於 26-4-23 17:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1465


8#
發表於 26-5-22 11:50 |只看該作者

回覆樓主:

之前買咗單次試,微絲血管淡咗好多,但講真打嘅時候都幾有感覺,不過係忍到


禁止訪問

積分: 634


9#
發表於 26-5-22 15:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1481


10#
發表於 26-5-26 11:05 |只看該作者
wingi2 發表於 26-5-22 11:50
之前買咗單次試,微絲血管淡咗好多,但講真打嘅時候都幾有感覺,不過係忍到
...

請問做完會唔會反彈?同埋係邊度做單次?


大宅

積分: 1465


11#
發表於 26-5-26 16:30 |只看該作者
onegoddbb 發表於 26-5-26 11:05
請問做完會唔會反彈?同埋係邊度做單次?

暫時冇反彈,係A-Plxx 做嘅,治療師都幾細心幫我慢慢打,中間都有問吓我係咪ok個啲,同埋我覺得手勢同打幾多波長都會有影響個效果,但係呢度做完我覺得個效果幾好,所以會考慮再做


禁止訪問

積分: 246


12#
發表於 26-5-26 19:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1444


13#
發表於 26-5-29 10:09 |只看該作者
有單次收費嘅去試做先,唔知啱唔啱自己嘅話

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo