美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   1


洋房

積分: 72


1#
發表於 6 天前 |只看該作者
生完BB之後,餵緊人奶嗰段時間,個胸仲有啲「睇頭」,都算係合理地大,自己睇到都幾開心。點知一收奶,個胸就好似漏咗氣嘅氣球咁,扁晒又縮水,連以前啲 Bra 都唔啱戴,空蕩蕩咁,望到自己個身材真係完全無晒自信。

平時又忙住湊小朋友,又忙屋企啲瑣碎事,無時間做運動,搞到個人開始有啲肥肥地。最近的起心肝開始減肥,點知肚腩同大髀啲肉仲喺度,個胸就越減越細!真係好崩潰!

我上網睇過,聽講可以試下「自體脂肪隆胸」,即係抽自己身上多餘嘅脂肪去隆胸。呢個方法好似好正咁,可以順便抽走我肚腩同大髀啲肥肉,又可以補救返個胸,一舉兩得!但係我又未試過,有啲擔心。有冇同路人試過做自體脂肪隆胸?會唔會好痛?啲脂肪存活率高唔高?同埋有冇好醫生可以介紹下?


民房

積分: 21


2#
發表於 6 天前 |只看該作者
本帖最後由 CheungSyuFong 於 26-6-22 21:47 編輯
dannylau0990 發表於 26-6-22 18:07
生完BB之後,餵緊人奶嗰段時間,個胸仲有啲「睇頭」,都算係合理地大,自己睇到都幾開心。點知一收奶,個胸 ...

產後縮水+1....我最後都係去左做自體,順便抽脂 不過醫生手勢好重要,如果唔係抽脂個位會凹凸不平,我果陣比較過香港同台灣,最後都係飛左去台灣做 依加都差唔多做左半年keep得都幾好,摸落係真胸手感同埋唔知係唔係因為始終都係用緊自已身上既脂肪去做,依加有時都會自然到唔記得自己個胸係隆出黎


洋房

積分: 72


3#
發表於 5 天前 |只看該作者
CheungSyuFong 發表於 26-6-22 21:45
產後縮水+1....我最後都係去左做自體,順便抽脂 不過醫生手勢好重要,如果唔係抽脂個位會凹凸不 ...

聽完你咁講我都心郁郁想去台灣搞,想問吓你飛過去做前後留咗幾多日?做完搭飛機返香港會唔會好辛苦?


民房

積分: 8


4#
發表於 5 天前 |只看該作者
CheungSyuFong 發表於 26-6-22 21:45
產後縮水+1....我最後都係去左做自體,順便抽脂 不過醫生手勢好重要,如果唔係抽脂個位會凹凸不 ...

請問你去台灣邊間做?醫生手勢好唔好?大約幾錢?


複式洋房

積分: 286


5#
發表於 5 天前 |只看該作者
台灣做安全嗎


民房

積分: 21


6#
發表於 5 天前 |只看該作者
本帖最後由 CheungSyuFong 於 26-6-27 16:59 編輯
陳曉晴 發表於 26-6-23 14:44
請問你去台灣邊間做?醫生手勢好唔好?大約幾錢?

我嗰陣去台灣做嘅 價錢方面好似係睇每個人抽嘅部位同補嘅量,我嗰陣大約預咗十幾萬台幣左右(連埋機票酒店)。建議你可以搵佢哋線上諮詢吓先,俾幾張相診所初步評估吓,好過自己估估下,可能分分鐘冇你想像中甘貴


民房

積分: 21


7#
發表於 5 天前 |只看該作者
dannylau0990 發表於 26-6-23 14:42
聽完你咁講我都心郁郁想去台灣搞,想問吓你飛過去做前後留咗幾多日?做完搭飛機返香港會唔會好辛苦?
...

前後留咗十日係台灣,頭兩日都係四圍行下同埋去左幾間診所到見醫生,搭飛機其實 ok 嘅,最辛苦係頭兩三日抽脂個位(我抽大髀)會好痠軟,行路要慢啲,胸就反而唔係好痛,係脹住脹住咁。


民房

積分: 21


8#
發表於 5 天前 |只看該作者
Sallymwn 發表於 26-6-23 15:23
台灣做安全嗎

我自己之前都留意左好耐,講真冇一個地方做係一定安全,最緊要一定要揀啱醫生,搵啲多經驗啲既同埋睇多啲果個醫生既案例


民房

積分: 16


9#
發表於 4 天前 |只看該作者
CheungSyuFong 發表於 26-6-23 21:04
我嗰陣係搵鍾金源醫生做嘅 價錢方面好似係睇每個人抽嘅部位同補嘅量,我嗰陣大約預咗十幾萬台幣 ...

但上網睇好多人話自體脂肪好易有硬塊同鈣化之類?


民房

積分: 21


10#
發表於 3 天前 |只看該作者
Quinnlo2006 發表於 26-6-24 15:18
但上網睇好多人話自體脂肪好易有硬塊同鈣化之類?

我當初都好驚呢樣!所以我都做咗好多功課先揀台灣醫生,醫生解釋話鈣化通常係因為一次過打太多脂肪入去,中間啲脂肪吸收唔到營養死咗,所以就會咁 聽我嗰個醫生講佢係背逐少逐少咁打,減低鈣化嘅機會


大宅

積分: 1458


11#
發表於 3 天前 |只看該作者
dannylau0990 發表於 26-6-22 18:07
生完BB之後,餵緊人奶嗰段時間,個胸仲有啲「睇頭」,都算係合理地大,自己睇到都幾開心。點知一收奶,個胸 ...

你唔驚咩?


洋房

積分: 72


12#
發表於 前天 19:56 |只看該作者
本帖最後由 dannylau0990 於 26-6-27 16:00 編輯
mmickey 發表於 26-6-25 20:44
你唔驚咩?


.


複式洋房

積分: 286


13#
發表於 前天 21:17 |只看該作者
CheungSyuFong 發表於 26-6-23 21:11
我自己之前都留意左好耐,講真冇一個地方做係一定安全,最緊要一定要揀啱醫生,搵啲多經驗啲既同埋睇多啲 ...



總之要小心


別墅

積分: 585


14#
發表於 昨天 15:58 |只看該作者
dannylau0990 發表於 26-6-26 19:56
未做之前會驚嫁,擔心呢樣果樣,後尾仲叫埋我老公同我一齊研究做左之後發現驚黎都多餘,可能我功 ...

五日前先開post問人,琴日就做完?


洋房

積分: 72


15#
發表於 昨天 16:09 |只看該作者
grasstail 發表於 26-6-27 15:58
五日前先開post問人,琴日就做完?

哈哈,唔小心覆錯左因為我仲有留意緊一個post係做眼袋,甘岩我之前有做過,我老公幫左我好多諗住分享下,不過講真有個肯support自己嘅另一半係一件好幸福既事我岀完post果晚同佢講過下,佢呢幾晚都keep住同我傾,仲開始幫我留意隆胸既資訊


別墅

積分: 585


16#
發表於 昨天 16:12 |只看該作者
dannylau0990 發表於 26-6-27 16:09
哈哈,唔小心覆錯左因為我仲有留意緊一個post係做眼袋,甘岩我之前有做過,我老公幫左我好多諗住分享下, ...

新account呀? 估唔到台灣隆胸都有打手


別墅

積分: 585


17#
發表於 昨天 16:18 |只看該作者
CheungSyuFong 發表於 26-6-23 21:04
我嗰陣係搵鍾金源醫生做嘅 價錢方面好似係睇每個人抽嘅部位同補嘅量,我嗰陣大約預咗十幾萬台幣 ...

即係你同樓主係同一個人,琴日唔小心用錯樓主個account 答人哋,2個都係新account,下次做打手醒少少

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo