自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   4


公爵府

積分: 29427

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 前天 14:00 |只看該作者
日日跌好難謹慎樂觀

點評

pansy888hk    發表於 前天 22:37


珊瑚宮

積分: 105848

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 前天 14:07 |只看該作者
堅廢


別墅

積分: 916


3#
發表於 前天 14:09 |只看該作者
evip 發表於 26-6-23 14:00
日日跌好難謹慎樂觀

財爺話d錢黎緊


珊瑚宮

積分: 101954

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


4#
發表於 前天 14:11 |只看該作者

回覆樓主:

彈架喇彈架喇
聽日跌落2萬2先


珍珠宮

積分: 35237


5#
發表於 前天 14:15 |只看該作者
evip 發表於 26-6-23 14:00
日日跌好難謹慎樂觀

無眼睇


水晶宮

積分: 54041


6#
發表於 前天 14:16 |只看該作者

回覆樓主:

越跌越低


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7#
發表於 前天 14:20 |只看該作者
wong_wai 發表於 26-6-23 14:09
財爺話d錢黎緊

阿爺係收水,下一波是樓市,保險業.....
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


侯爵府

積分: 20309


8#
發表於 前天 14:22 |只看該作者

回覆樓主:

唉 跌到冇眼睇


子爵府

積分: 10920


9#
發表於 前天 14:29 |只看該作者
大家都要打定輸數,只能講係痴線,預日日跌啦,就算有得彈都係為跌而彈,個市資金流入去左第二度,真係有可能還原萬八點


侯爵府

積分: 21331


10#
發表於 前天 14:30 |只看該作者

回覆樓主:

跌足半個月


翡翠宮

積分: 84256


11#
發表於 前天 14:36 |只看該作者
印象中......港股除左06,07年係咁爆升外,幾時有係KEEP住升?


男爵府

積分: 5736


12#
發表於 前天 14:44 |只看該作者

回覆樓主:

無曙光


水晶宮

積分: 61059


13#
發表於 前天 14:45 |只看該作者

回覆樓主:

日日跌幾百點


男爵府

積分: 6593


14#
發表於 前天 14:50 |只看該作者

回覆樓主:

又五百,叫騙子波出來喝佢


侯爵府

積分: 24652


15#
發表於 前天 14:51 |只看該作者
evip 發表於 26-6-23 14:00
日日跌好難謹慎樂觀

指數跌啫

個股係半杯空半杯滿

買股唔買市囉
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


瑪瑙宮

積分: 139661


16#
發表於 前天 14:53 |只看該作者
fatchu@home 發表於 26-6-23 14:36
印象中......港股除左06,07年係咁爆升外,幾時有係KEEP住升?


2024 年頭係 15xxx 點, 2026 年頭 27xxx , 叫升萬幾点.

點評

fatchu@home    發表於 前天 15:30


水晶宮

積分: 65747


17#
發表於 前天 14:53 |只看該作者
廢到爆


水晶宮

積分: 50705

2025勳章蛇年勳章


18#
發表於 前天 14:55 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 ernbe 於 26-6-23 14:56 編輯

希望在明年


侯爵府

積分: 24652


19#
發表於 前天 15:01 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 26-6-23 15:21 編輯

平均成本法囉,
貴就買少啲,平就買多啲 —— $5 一個橙,$10 買到 2 個;$2 一個橙,$10 買到 5 個。
十年無得輸喎!
大力大力 發表於 15-5-5 21:17
固定日期買入放十年無得輸~

我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


公爵府

積分: 28313

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 牛年勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 前天 15:01 |只看該作者
遲早升番上去嘅,耐心地等

點評

fatchu@home    發表於 昨天 14:26

首頁
12345...7

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo