想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 217


1#
發表於 11-9-24 00:26 |只看該作者
hello

我剛排到瑪麗醫院做試管嬰兒, 因我2邊都塞左, 昨天見完醫生啦, 但係即刻說可以做試管嬰兒, 說要去做多次檢查輸卵管(內窺鏡), 可唔可以要求唔做呀..因我有d驚呀, 可以要求做試管嬰兒嗎?唔再做多次檢查??

apple lau


大宅

積分: 2377


2#
發表於 11-9-24 01:01 |只看該作者
你想有就一定要CHECK清楚無得驚, 你幾時驚到完呀, 做呢個TREATMENT既媽咪個個都係甘涯架啦, 如果咩都驚你不如諗清楚D先做啦...


子爵府

積分: 13784


3#
發表於 11-9-24 10:21 |只看該作者
你今年幾大?? 幾時照過輸卵管???

我照過輸卵管, 經陰道打入顯影劑, 呢個checking唔叫內窺鏡.

你真係適合做ivf, 可能要噴鼻+打針, 之後可能仲要麻醉抽卵, 你覺得你可以接受到嗎???


大宅

積分: 1837


4#
發表於 11-9-24 13:22 |只看該作者

引用:hello我剛排到瑪麗醫院做試管嬰兒,+因我2邊

本帖最後由 eggshell 於 11-9-24 13:27 編輯
原帖由 APPLE_LAU 於 11-09-24 發表
hello

我剛排到瑪麗醫院做試管嬰兒, 因我2邊都塞左, 昨天見完醫生啦, 但係即刻說可以做試管嬰兒, 說要去做 ...

妳需要考慮吓自己同老公有幾想有BB?
係咪宗教問題接受唔到IVF baby?

如果兩邊都塞,自己懷孕基本上冇咩可能,因老公的丁丁跟本無機會游到去同卵子結合。
現在年紀多大?現在排瑪麗生育科一般要等兩年,然後再等一年才可開始做treatment。(超過yr 40 瑪麗公家是不會開treatment)

若有懷疑可以先行到私家生育科再驗一次。

我相信妳也應排了一段時間。放棄了,是需要重新排。又或者自費私家做,大概8-10萬一次。

基實treatment的過程并非太恐怖,bk也有很多jm分享treatment程序,反應等。可以比妳作一個參考. 而且網上也有不少about IVF 的資料。





複式洋房

積分: 217


5#
發表於 11-9-24 16:51 |只看該作者
eggshell

你好呀..你昨天去了瑪麗醫院見醫生??我都是昨天去瑪麗醫院見醫生, 我都同你一樣2邊都塞左呀....但我個個醫生說有時做檢查時緊張, d藥水都打唔通呀...要我做個內窺鏡檢查再看輸卵管通唔通, 如唔通可以幫我打通去呀...我都有x-ray 証明唔通..why還要去做檢查?? 我可唔可以要求唔檢查啦..直接開始倏ivf嗎???下個月要去做卵巢檢查同抽血呀, 11月先再見醫生....好想快d可以做ivf呀...唔想浪費時間呀...你見個醫生..有無叫你再做其他檢查???還是直接說你可以做ivf?? 你是去了那個number 房的醫生呀.???

apple


子爵府

積分: 10045

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-9-24 17:06 |只看該作者
Apple, 你意思係咪做腹腔鏡,係個肚開孔個隻?


複式洋房

積分: 217


7#
發表於 11-9-24 21:03 |只看該作者
littlewinkle

係呀...醫生叫我做肚開孔個隻, 但我唔明都塞左..點解要浪費時間去檢查..唔比我即做ivf呀??? 我等左成年半就係等昨天見醫生, 可以快安排我做ivf. 點知又要我去檢查卵巢及腹腔鏡...我唔明呀..

apple

點評

yeikaki  我係公家, 下星期先第一次見E生, g5g 跟住仲要等幾耐先有 ivf 做 ?  發表於 11-9-24 22:25
littletwinkle  我係公家, 開始療程後, 個file會pass俾K5N, 姑娘好好人, 有問題可以打電話去問  發表於 11-9-24 21:58


子爵府

積分: 10045

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-9-24 21:09 |只看該作者
你係瑪麗公家or私家症?上次係去S5 or K5 見醫生?


複式洋房

積分: 217


9#
發表於 11-9-24 21:28 |只看該作者
我係瑪麗的公家呀...排左年半...昨天第一之見醫生,,去左S5..無去過K5呀...你呢...你是私家??


大宅

積分: 3070


10#
發表於 11-9-24 21:31 |只看該作者

回覆:APPLE_LAU 的帖子

我都係公家隊,都係輸卵管塞左,當年我第一次見醫生都要求我做腹腔鏡先呢個係最後既檢查,手術中還會睇埋你有冇其他問題就幫你醫埋,否則醫生會拒絕幫你排ivf, 如你彈藥夠,你可拎大概7-10萬去私家就可以避開呢個手術。

我自己上年做了手術通番一邊,手術一d都吾痛,因全麻打完豆你就訓了到起來就已經做完,第二曰就出院現在我已經在ivf中放了胎等派彩。你諗下冇得生驚d定手術+ivf驚d你會好勇敢,加油啊



點評

yaya_pig  係呀, 好勇敢呀! 勁!  發表於 11-9-25 00:00
eggshell  好勇敢啊!  發表於 11-9-24 21:48


大宅

積分: 3070


11#
發表於 11-9-24 21:35 |只看該作者

回覆:APPLE_LAU 的帖子

仲有,排ivf由第一次見醫生計仲要排多1年半



點評

eggshell  加到1.5yr咁長!好彩我去看C+  發表於 11-9-24 21:51


複式洋房

積分: 217


12#
發表於 11-9-24 21:49 |只看該作者
點解中要排多一年半呀...點解要咁耐呀.???


大宅

積分: 1837


13#
發表於 11-9-24 21:53 |只看該作者

引用:eggshell+你好呀..你昨天去了瑪麗醫院見醫

原帖由 APPLE_LAU 於 11-09-24 發表
eggshell

你好呀..你昨天去了瑪麗醫院見醫生??我都是昨天去瑪麗醫院見醫生, 我都同你一樣2邊都塞左呀.... ...
原來如此,我仲以為妳怕做IVF添。
我是單邊,冇手術要做。
在公家是要跟他們的建議。




複式洋房

積分: 217


14#
發表於 11-9-24 22:04 |只看該作者
EGGSHELL


你是公家或私家呀..??? 你第一次見醫生就即可以做ivf?? 你幾時開始做呀..我昨天下午去的..唔知我有無見到你呢?? 你就好耐..咁快可以做...IVF...一定好開心...


複式洋房

積分: 217


15#
發表於 11-9-24 22:08 |只看該作者
LITTLEWINKLE

你第一次見完醫生, 還要等幾耐才可以做IVF??你是公家..醫生無要求你腹腔鏡檢查嗎??? 你是否已成功啦..?? 成個過程要幾多個月..胎在放入肚內呀??

APPLE

點評

eggshell  最快一個CYCLE便可以放埋胎。  發表於 11-9-24 22:17


大宅

積分: 1837


16#
發表於 11-9-24 22:16 |只看該作者

回覆:APPLE_LAU 的帖子

我也有排公家,但要等太耐因此先在外面找私家做。




子爵府

積分: 10045

畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 11-9-24 22:36 |只看該作者
回覆 APPLE_LAU 的帖子

我第一次見醫生後, 等左10個月就可以做ivf, 不過是去年的事, 今年會唔會多左人排, 要等耐d, 我就唔清楚. 本身我輸卵管是通, 所以醫生無叫我做腹腔鏡檢查. 其實第一次見醫生, 已經比埋ivf期, 佢無比你嗎? 會唔會你要做腹腔鏡, 做完先幫你排ivf期呢.

我現在仲未成功呀,
第一次 IVF-ET 失敗
IVF-FET 成功但小產
第二次 IVF-ET 失敗, 今日M小姐來左
IVF-FET 等11月做

唔好驚, 比d信心自己, 唔係想像中咁恐怖, 加油!

點評

yaya_pig  加油~  發表於 11-9-25 00:05


複式洋房

積分: 217


18#
發表於 11-9-24 22:40 |只看該作者
回覆 APPLE_LAU 的帖子

littletwinkle

你係公家? 醫生有無叫你做D檢查呀.?? 你是否瑪麗醫院? 第一之見完醫生, 要等幾耐做IVF呀??? 你開始做IVF未呀???

APPLE

點評

littletwinkle  當日淨係驗血和拿一些子宮頸分泌化驗.  發表於 11-9-24 22:47


複式洋房

積分: 217


19#
發表於 11-9-24 22:44 |只看該作者
回覆 littletwinkle 的帖子

LITTLEWINKLE

你都要加油呀..你今次一定會成功呀...

點解見完醫生中要排期10個月咁耐...我以為見完即刻可以做IVF..我中想出年生番個小龍女呀...咁即係我11月再見醫生..咁要等下年先可以做IVF啦...?? 我已高齡啦..唔等得咁多呀..嗚......

APPLE

點評

eggshell  係呀!第一次見完醫生後仲要再等架!  發表於 11-9-24 23:06


大宅

積分: 3070


20#
發表於 11-9-25 02:44 |只看該作者

回覆:APPLE_LAU 的帖子

公家隊就係要等耐d,個個都係咁等架,而且你冇得你想點就點的,如果你高0吾等可以轉私家症麻。睇你選擇時間定金錢姐



點評

eggshell  yeikaki - 當然可以. 私家肯定排快好多  發表於 11-9-25 10:54
yeikaki  可5可以公家, 私家2度排 ?  發表於 11-9-25 09:37

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo