想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29804


1#
發表於 11-9-30 10:35 |只看該作者
醫生原本推算昨天可以打排卵針,怎料昨天8號風球,姑娘話一切順延今天。
今早照陰超時,發現卵泡己經23mm,醫生話要驗血睇下粒卵子出來了沒有。今早他們都有為我打排卵針,叫我今晚和明晚dodo,唉!有點担心自己錯過了時機!

想問下有無姐妹都試卵泡23mm先來打排卵針?
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 1778


2#
發表於 11-9-30 15:09 |只看該作者
回覆 ume 的帖子

我今日 day15照完係20.3mm
醫生話預計會20hrs內排卵

但我都唔知旦旦係幾大先排出


大宅

積分: 2142


3#
發表於 11-9-30 15:17 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 10:35
醫生原本推算昨天可以打排卵針,怎料昨天8號風球,姑娘話一切順延今天。
今早照陰超時,發現卵泡己經23mm, ...

醫生會建議連續開工架?
好似話精子須要休息,攪到我今個CYCLE唔敢。


公爵府

積分: 29804


4#
發表於 11-9-30 15:17 |只看該作者
回覆 STWHO 的帖子

咁你有無打排卵針?

박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


公爵府

積分: 29804


5#
發表於 11-9-30 15:20 |只看該作者
本帖最後由 ume 於 11-9-30 15:20 編輯
小幸兒 發表於 11-9-30 15:17
醫生會建議連續開工架?
好似話精子須要休息,攪到我今個CYCLE唔敢。

係呀,醫生係建議連續開工架。
因為西醫角度,一個健康正常既男仕,每日蟲蟲既質素係一樣的。只不過,連續2日,我同我老公都好累啫!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 1778


6#
發表於 11-9-30 15:20 |只看該作者
回覆 ume 的帖子

我無打超排呀
只係食排卵藥咋


公爵府

積分: 29804


7#
發表於 11-9-30 15:22 |只看該作者
回覆 STWHO 的帖子

排卵藥是由day3開始日日食那些嗎?
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 2142


8#
發表於 11-9-30 15:23 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 15:20
係呀,醫生係建議連續開工架。
因為西醫角度,一個健康正常既男仕,每日蟲蟲既質素係一樣的。只不過,連續 ...

咁我下個CYCLE都係要勤力多啲。


公爵府

積分: 29804


9#
發表於 11-9-30 15:23 |只看該作者
STWHO 發表於 11-9-30 15:09
回覆 ume 的帖子

我今日 day15照完係20.3mm
我今日都係day15。希望唔好miss啦!我年紀唔細,無miss到都唔易bingo,如果真係miss咗,連希望都無,好唔想囉!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 2142


10#
發表於 11-9-30 15:24 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 15:22
回覆 STWHO 的帖子

排卵藥是由day3開始日日食那些嗎?

我想請問下,咩情況醫生會肯比排卵藥?


公爵府

積分: 29804


11#
發表於 11-9-30 15:24 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-9-30 15:23
咁我下個CYCLE都係要勤力多啲。
最好夾啱日子,係排卵那幾天日日或隔日開工,都可以增加bingo既機會!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


公爵府

積分: 29804


12#
發表於 11-9-30 15:27 |只看該作者
本帖最後由 ume 於 11-9-30 16:12 編輯
小幸兒 發表於 11-9-30 15:24
我想請問下,咩情況醫生會肯比排卵藥?

如果你地有正常既sex life,自己試咗成年都未bingo,又或者年紀都3x,自己試咗半年以上,咁去睇專科,醫生都有機會開排卵藥比你地架。
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 2142


13#
發表於 11-9-30 15:30 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 15:24
最好夾啱日子,係排卵那幾天日日或隔日開工,都可以增加bingo既機會!

我呢個CYCLE係隔日,以為唔可以日日,如果醫生都話得,咁我就再勤力。
你睇緊婦科醫生嗎?佢幫你打排卵針?


公爵府

積分: 29804


14#
發表於 11-9-30 15:34 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-9-30 15:30
我呢個CYCLE係隔日,以為唔可以日日,如果醫生都話得,咁我就再勤力。
你睇緊婦科醫生嗎?佢幫你打排卵針 ...
係呀!因為年紀大,period又唔準,試咗好耐都唔得,所以而家睇緊輔助生育科,叫做盡下人事咁囉。
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


公爵府

積分: 29804


15#
發表於 11-9-30 15:36 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-9-30 15:30
我呢個CYCLE係隔日,以為唔可以日日,如果醫生都話得,咁我就再勤力。
你睇緊婦科醫生嗎?佢幫你打排卵針 ...
咁你有無用排卵紙check,如果有,可以check到就排卵的當天晚上開始連續3晚就ok。
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 2142


16#
發表於 11-9-30 15:38 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 15:27
如果你地有正常既sex lift,自己試咗成年都未bingo,又或者年紀都3x,自己試咗半年以上,咁去睇專科,醫生 ...

我呢個CYCLE去咗睇婦科,照完超聲波後,醫生叫我哋試多半年。
其實我都3X,同佢講我哋呢年都好勤力,佢話唔係剩係排卵日先嚟開工,最少每星期2次(心諗:咁我哋又冇)。
我主動問佢攞排卵丸,佢話唔使。其實我迷茫咗一排.....
係咪要去不育科,先會跟進呢?


大宅

積分: 2142


17#
發表於 11-9-30 15:41 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 15:34
係呀!因為年紀大,period又唔準,試咗好耐都唔得,所以而家睇緊輔助生育科,叫做盡下人事咁囉。
...

我PERIOD都準,唔知係咪咁佢唔比排卵丸我啦。
我都諗緊,幾時要去生育科?
你睇緊邊間呀?駛唔駛REFER?


公爵府

積分: 29804


18#
發表於 11-9-30 15:44 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-9-30 15:38
我呢個CYCLE去咗睇婦科,照完超聲波後,醫生叫我哋試多半年。
其實我都3X,同佢講我哋呢年都好勤力,佢話 ...
理論上係每個星期開工2-3天,bingo機會會大增的,因為蟲蟲係會留在女性身體內等卵子出來的。其實如果做得到當然係最好,但現今香港,有幾多對夫婦可以dodo得咁密?!如果唔可以咁密,再加上自己既period唔準,咁就唯有夾時間dodo囉!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 2142


19#
發表於 11-9-30 15:45 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 15:36
咁你有無用排卵紙check,如果有,可以check到就排卵的當天晚上開始連續3晚就ok。
...

我有呀,一般深粗兩日,試過連DO兩日,但未試過3日。
咁你有無用排卵紙?你試左幾耐去睇專科呀?


大宅

積分: 1778


20#
發表於 11-9-30 15:46 |只看該作者
回覆 ume 的帖子

DAY3開始連續食5日

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo