母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 736


1#
發表於 17-3-18 13:47 |只看該作者
我用緊mother k, 每次我明明成個反轉哂見到無漏先放入盒再放雪櫃,但我已經有2次漏番出黎既經驗。唉,好灰。


別墅

積分: 657


2#
發表於 17-3-18 15:07 |只看該作者

回覆樓主:

我係用boot雪完變冰再解返先漏!
唔知係批次問題定點,我而家用咗另一隻先


禁止訪問

積分: 16558


3#
發表於 17-3-18 19:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1752


4#
發表於 17-3-19 20:40 |只看該作者
我用jaco 都漏,後來轉用dr mama 好用個袋仲好cute


別墅

積分: 736


5#
發表於 17-3-20 08:11 |只看該作者
huenbbhuen 發表於 17-3-18 15:07
我係用boot雪完變冰再解返先漏!
唔知係批次問題定點,我而家用咗另一隻先
...

換左邊隻丫?


別墅

積分: 736


6#
發表於 17-3-20 08:11 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-3-18 19:40
我用nuk, 無試過漏

Nuk 有出奶袋?


別墅

積分: 736


7#
發表於 17-3-20 08:11 |只看該作者
iammrscow 發表於 17-3-19 20:40
我用jaco 都漏,後來轉用dr mama 好用個袋仲好cute

Dr mama係咪都係韓國?


大宅

積分: 1752


8#
發表於 17-3-20 08:56 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-3-20 08:11
Dr mama係咪都係韓國?

係啊,韓國仲可以直接座熱 有壺咀乾淨d
myimage.jpg


大宅

積分: 1932


9#
發表於 17-3-20 09:40 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-3-18 13:47
我用緊mother k, 每次我明明成個反轉哂見到無漏先放入盒再放雪櫃,但我已經有2次漏番出黎既經驗。唉,好灰 ...

mother k我試過漏一次,應該係左右兩邊zip唔實
轉其他牌子後冇事


禁止訪問

積分: 16558


10#
發表於 17-3-20 11:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1351


11#
發表於 17-3-20 12:30 |只看該作者
huenbbhuen 發表於 17-3-18 15:07
我係用boot雪完變冰再解返先漏!
唔知係批次問題定點,我而家用咗另一隻先
...

我boots漏過幾次。反而jaco無漏過


別墅

積分: 736


12#
發表於 17-3-20 17:26 |只看該作者
iammrscow 發表於 17-3-20 08:56
係啊,韓國仲可以直接座熱 有壺咀乾淨d

巧打耳!個tt暖奶器係維持係幾多度?


別墅

積分: 736


13#
發表於 17-3-20 17:28 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-3-20 11:29
有啊,喺amazon 買既

幾耐先送到?我得番60個,每日用4個。如過要成2個星期先到就要搵替代品了!


禁止訪問

積分: 16558


14#
發表於 17-3-20 17:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 657


15#
發表於 17-3-21 13:13 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-3-20 08:11
換左邊隻丫?

用咗韓國jaco prrfection既奶袋,但未試過冰完再解


公爵府

積分: 29014


16#
發表於 17-3-22 02:38 |只看該作者
有時平放得唔好,冰硬左後再疊上去會同另一冰袋痴實,分開時有機會扯穿的,又或者是冰袋冰到起角吉穿左。


別墅

積分: 736


17#
發表於 17-3-22 09:39 |只看該作者
小華子 發表於 17-3-22 02:38
有時平放得唔好,冰硬左後再疊上去會同另一冰袋痴實,分開時有機會扯穿的,又或者是冰袋冰到起角吉穿左。
...

呀!我都係丫!成日要搵老公先搣得開!


別墅

積分: 736


18#
發表於 17-3-22 09:40 |只看該作者
huenbbhuen 發表於 17-3-21 13:13
用咗韓國jaco prrfection既奶袋,但未試過冰完再解

好似幾好,幾個媽媽都介紹,幾錢幾多個丫?


別墅

積分: 657


19#
發表於 17-3-23 11:52 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-3-22 09:40
好似幾好,幾個媽媽都介紹,幾錢幾多個丫?

好耐之前買唔sure
$108有120個
不過我覺得佢個口好細,倒奶時唔太方便


複式洋房

積分: 316


20#
發表於 17-3-24 15:02 |只看該作者
回覆 sharonsuet 的帖子

我都用緊, 用左2個月無漏每盒價錢大約143-145
1盒有120個

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo