母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   5


別墅

積分: 697


1#
發表於 17-3-21 09:26 |只看該作者
請問你地一日泵幾多次奶,每次/ total 泵到幾多一日?


別墅

積分: 697


2#
發表於 17-3-21 09:33 |只看該作者
cheche07 發表於 17-3-21 09:26
請問你地一日泵幾多次奶,每次/ total 泵到幾多一日?

bb 就快三個月,一日四餐人奶樽餵(四安),臨訓一餐奶粉(五安),朝早一餐埋身。

泵三次,1pm,9pm,另外一次5am會邊埋身邊泵,total 泵得480-520ml 左右, 係咪算少? 放假試過泵密啲,但total 都係咁上下


水晶宮

積分: 52654


3#
發表於 17-3-21 09:42 |只看該作者
我係全泵媽, 未返工前都係3、4安,
慢慢就愈來愈多, 而家24小時內泵5次,
少既有5、6安, 多既7、8安,
試過半夜2點幾果轉訓到起唔到身,
一起身就谷到好辛苦, 最後差不多泵左10安..


別墅

積分: 697


4#
發表於 17-3-21 11:13 |只看該作者
Chirley 發表於 17-3-21 09:42
我係全泵媽, 未返工前都係3、4安,
慢慢就愈來愈多, 而家24小時內泵5次,
少既有5、6安, 多既7、8安,

本帖最後由 cheche07 於 17-3-21 11:13 編輯

咁你全日成1000ml 有多?



水晶宮

積分: 52654


5#
發表於 17-3-21 12:43 |只看該作者
cheche07 發表於 17-3-21 11:13
本帖最後由 cheche07 於 17-3-21 11:13 編輯

咁你全日成1000ml 有多?
差不多啦~以今日做例子, 半夜兩點果轉有7安多點、今早有6安、岩先呢轉都有7安...


別墅

積分: 697


6#
發表於 17-3-21 17:02 |只看該作者
Chirley 發表於 17-3-21 12:43
差不多啦~以今日做例子, 半夜兩點果轉有7安多點、今早有6安、岩先呢轉都有7安...
...

我要隔成八個鐘先會有七安,泵得密,每次得三四安,請教你食咩咁多奶奶


水晶宮

積分: 52654


7#
發表於 17-3-21 18:02 |只看該作者
本帖最後由 Chirley 於 17-3-21 18:03 編輯
cheche07 發表於 17-3-21 17:02
我要隔成八個鐘先會有七安,泵得密,每次得三四安,請教你食咩咁多奶奶
...

唔好講請教, 大家交流下其實都係老生常談, 我都係飲多d湯、水果d咋,
雖然餵人奶我盡量少食d辣、醃呢d食物,
但奶茶我介唔到, 真係日日飲, 有時仲一日兩杯
但真係d奶又多dd啵
個人覺得另一樣重要既係心情, 因第一胎時我都係窮媽,
24小時計最多都係得7安左右,
今胎我無俾呢d壓力俾自己, 奶多就泵耐d (足30分鍾), 奶少就20分鐘左右收工,
我用雙泵一邊泵一邊按, 咁d奶清得多d (泵完真係feel到心口空左咁)
保持心境開郎, 輕鬆d唔計較今次又出乎意料的好,
唔知你隔幾耐泵一次, 但可以既就泵密少少囉, 俾身體知道其實你係一直需要奶既,
健康院姑娘叫我24小時計最少泵6次, 但我真係覺得有d累,
因而家我24小時計其實都係隔4個零鍾左右就泵啦,
係公司洗得d野黎做一陣野又夠鍾泵...
不過我盡量都堅持半夜果轉都會起身泵囉, 因半夜奶量係最多既 (姑娘話),
所以我就算吊住魚都照起身泵


大宅

積分: 1996

開心吸收勳章


8#
發表於 17-3-22 02:29 |只看該作者
我係第二胎全泵媽,阿仔三個多月,每日泵奶時間6am, 11am, 3:30pm, 7:30pm, 11:00pm, 2:30am, 每日除左11:00am及3:30pm外,其餘都有8-10oz, 11:00am及3:30pm奶量比較多,每餐有11-13oz。


別墅

積分: 697


9#
發表於 17-3-22 09:14 |只看該作者
keikolau 發表於 17-3-22 02:29
我係第二胎全泵媽,阿仔三個多月,每日泵奶時間6am, 11am, 3:30pm, 7:30pm, 11:00pm, 2:30am, 每日除左11: ...

哇!好犀利呀! 你係生完冇耐已經咁多,定越來越多?


別墅

積分: 984


10#
發表於 17-3-22 09:55 |只看該作者
BB而家5個月,我每日泵5次,7am-11pm每隔4個鐘一次,每次4-6安不定,朝早第一次會特別多,大概7-8安,因為我半夜無泵,我好似系生完2星期已經無泵半夜隔個次啦


大宅

積分: 1996

開心吸收勳章


11#
發表於 17-3-22 10:27 |只看該作者
回覆 cheche07 的帖子

所以我大女都會飲埋人奶,佢而家25個月,早午晚都仲會飲餐奶加D其他食物,我上一胎餵到15個月有左細仔就自然收奶,所以而家俾大女繼續食返。


別墅

積分: 776


12#
發表於 17-3-26 08:46 |只看該作者
辛苦曬各位泵媽,未生之前無想過母愛是咁咁咁偉大,我系一個全泵媽BB依家十個月,生前從來計劃一定要餵母乳,因為身邊好多例子都唔成功。
我由初生24小時不停四個鐘一次,直到食家一日早午晚各一次,BB 出世到依家我食過奶粉唔多過一罐(因為中間有過乳缐炎)。
泵媽能夠做到全母乳有好多因素:
1.BB 細食,我個女由出世到依家每餐都系100-130ml, 好多時食唔曬,試過一次食240ml間直破世界紀錄
2.家人支持,老公會包辦所有家務洗烚都系佢一手包辦,連我D衫都幫我洗埋,另外我系老6299一齊住,奶奶不早就問定朋友如果餵母乳要食咩飲咩?坐月其間無唔比我洗頭不過我自己最終可以堅持到一個月。當時隔日用姜水冲,涼,炒米水當水飲,如果我有媽媽我媽媽都未必做到


別墅

積分: 776


13#
發表於 17-3-26 09:27 |只看該作者
到依家都會成日話我好辛苦要泵奶,好體諒我,好似我病就黎要去旅行佢會話如果辛苦就轉食奶粉反正BB都大。
3.買個夾自己泵都好緊要,因為開頭完全無準備聽過有人系買左好貴奶泵到生完無奶,自己唔想浪費。開頭就用P牌每次都泵到120-150ml, 但泵完都好似唔系好清,就不停上網睇其他媽媽分享話國產都有好貨就叫老公去買,果然真系多左,但就唔算太舒服好似泵到痛,又上網睇可能系喇叭size問題,就問左另一個size,又好D,所以真系要試。
依家雙泵當單泵用一路泵一路按摩,工具全部系自己配搭無一樣系原庄。產假期間4個鐘一次有200ml, 之後6-8個鐘一次就有300ml以上因為阿囡細食所以就多到食唔曬仲可以比人
泵媽加油


大宅

積分: 1023


14#
發表於 17-3-26 14:26 |只看該作者
Chirley 發表於 17-3-21 18:02
唔好講請教, 大家交流下其實都係老生常談, 我都係飲多d湯、水果d咋,
雖然餵人奶我盡量少食d辣、醃 ...

請問用雙泵點樣再用手按?


大宅

積分: 1023


15#
發表於 17-3-26 14:26 |只看該作者
DR.TOMMY 發表於 17-3-26 09:27
到依家都會成日話我好辛苦要泵奶,好體諒我,好似我病就黎要去旅行佢會話如果辛苦就轉食奶粉反正BB都大。
3 ...

請問用雙泵點樣再用手按?


水晶宮

積分: 52654


16#
發表於 17-3-26 15:16 |只看該作者
DeDeDe 發表於 17-3-26 14:26
請問用雙泵點樣再用手按?
泵時用一隻手打橫夾住一邊奶泵, 同時扶住另一邊泵或雙手一齊按、推,
之後另一邊乳房相同做法,
試多幾次就會明同捉到岩你既姿勢


別墅

積分: 776


17#
發表於 17-3-26 18:25 |只看該作者
sorry, 我講得唔清楚,我系雙泵當單泵用,可以洗小D,會比較浪費時間,每邊泵10分鐘(因為每邊可以輪流休息),然後再每邊5分鐘,一共30分鐘。
最快試過20有足夠奶量就收工,但是4-5個月果陣家人有事要出入醫院同返工結果乳線炎奶量跌左出奶亦無咁快,好彩系都仲可以比到BB全入奶

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo