母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2370


1#
發表於 17-3-21 11:40 |只看該作者
我返工後, 佢多數兩餐粥兩餐奶, 但佢仲未出牙, 未俾肉佢食, 只係加菜, 瓜類, 請問有咩可以加俾佢代多一餐呢? 謝謝!


大宅

積分: 1536


2#
發表於 17-3-21 12:34 |只看該作者
生果都可以,魚蓉溝粥/米粉都得


大宅

積分: 2370


3#
發表於 17-3-21 12:55 |只看該作者
兜兜要轉轉 發表於 17-3-21 12:34
生果都可以,魚蓉溝粥/米粉都得
生果可以代一餐咩? 邊夠飽...


大宅

積分: 1188


4#
發表於 17-3-21 16:45 |只看該作者
肉泥 菜泥


水晶宮

積分: 55381


5#
發表於 17-3-21 16:58 |只看該作者
sosolittle 發表於 17-3-21 11:40
我返工後, 佢多數兩餐粥兩餐奶, 但佢仲未出牙, 未俾肉佢食, 只係加菜, 瓜類, 請問有咩可以加俾佢代多一餐呢 ...
8個月兩餐固差唔多。應該加量、加食物種類,唔應該咁快減餐奶。未出牙都可以食肉,攪蓉或合適碎度就得。我女一歲幾先開始出牙,但之前大部分種類食物已食過。BB固體食物仲可以有蛋、魚、豆類呀。 每餐點都要有蛋白質。


大宅

積分: 1694

我的育兒心得勳章


6#
發表於 17-3-23 15:14 |只看該作者
我女女滿四個月開始試牛肉泥 南瓜泥


大宅

積分: 1199


7#
發表於 17-3-26 22:24 |只看該作者
無牙都可以食肉。剁碎俾BB食。


大宅

積分: 2370


8#
發表於 17-3-27 13:18 |只看該作者
ken_mama 發表於 17-3-26 22:24
無牙都可以食肉。剁碎俾BB食。
我知呀, 所以想買部迷你碎肉機, 因姐姐一湊二, 大女要返學, 姐姐無咁多時間, 所以要買部機幫手...

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo