母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 592


1#
發表於 17-3-24 08:52 |只看該作者
阿b宜家8個半月,自滿月後就識埋身,而奶媽亦一直未正式黎m琴日朝早未黎m都仲一齊如常,Lunch後黎左m,琴晚唔肯啜,一埋身就咬,試左幾次都係咬,咬一下就坐起身要走,唯有坐暖琴日朝早泵出黎既奶
今朝諗住如常趁佢未訓醒再埋身,點知咬都唔咬一黎就喊,跟住樽餵即泵出黎既奶,俾100ml食得20ml照道理冇理由黎m奶唔肯食丫,難道真係咁岩得咁橋?

宜家一日三泵,黎m阿b唔啜好驚就咁會斷奶,點算???


別墅

積分: 984


2#
發表於 17-3-24 17:56 |只看該作者
chicnatwed 發表於 17-3-24 08:52
阿b宜家8個半月,自滿月後就識埋身,而奶媽亦一直未正式黎m琴日朝早未黎m都仲一齊如常,Lunch後黎左m,琴晚 ...

妳有泵應該都OK嘅,我B五個月,我都啱啱來m,都佢又無話唔食哦,會唔會係其他原因?


別墅

積分: 592


3#
發表於 17-3-27 09:11 |只看該作者
最後好在只係第一日唔肯埋身,第二日正常返


別墅

積分: 987


4#
發表於 17-3-27 10:54 |只看該作者

回覆樓主:

黎 m啲奶有分别嗎?只係覺得個幾日少左


別墅

積分: 592


5#
發表於 17-3-28 09:28 |只看該作者
回覆 JpAurora 的帖子

我都唔肯定,咁岩第一日埋食唔食,第一日既奶用樽餵唔飲,第二日就正常返囉

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo