網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   3


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


1#
發表於 20-5-17 20:11 |只看該作者
家中有(無綫)子母電話,但停電就唔響.
我想買部有綫電話做後備,C6話要淘,
但國内的電話制式及插頭,
在香港用得嗎?


翡翠宮

積分: 86455


2#
發表於 20-5-17 21:00 |只看該作者

回覆樓主:

内地買過室内無線電話香港用到,有線應該無問題。


象牙宮

積分: 239692


3#
發表於 20-5-18 09:11 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 20-5-17 20:11
家中有(無綫)子母電話,但停電就唔響.
我想買部有綫電話做後備,C6話要淘,
但國内的電話制式及插頭,


N年前淘過家用的。 可以。
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


水晶宮

積分: 61023

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 20-5-18 10:38 |只看該作者
我買過2款都可以o係香港用到


大宅

積分: 2573


5#
發表於 20-6-1 19:24 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-5-17 21:00
内地買過室内無線電話香港用到,有線應該無問題。

本帖最後由 不可奉告 於 20-6-1 19:25 編輯

師兄,我打算淘家居室內無綫電話,請問有link 可share 給我嗎?


大宅

積分: 2573


6#
發表於 20-6-1 20:52 |只看該作者
b52 發表於 20-5-18 10:38
我買過2款都可以o係香港用到

JM 可以PM 係那一個款啱香港電話制式嗎?


水晶宮

積分: 61023

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 20-6-1 21:02 |只看該作者
不可奉告 發表於 20-6-1 20:52
JM 可以PM 係那一個款啱香港電話制式嗎?



插頭同香港一樣架,
我買比長者用的,

只找到其中一款電話,
另一款太耐己經沒效了。
https://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.0.0.347f2e8d9ZKuDD&id=13928982004&_u=138ih9f3072


侯爵府

積分: 21394


8#
發表於 20-6-1 22:04 |只看該作者

回覆:淘有綫家居電話,在港用倒嗎?

西門子


翡翠宮

積分: 86455


9#
發表於 20-6-1 22:15 |只看該作者
不可奉告 發表於 20-6-1 20:52
JM 可以PM 係那一個款啱香港電話制式嗎?

我内地買過偉易達、AT&T都用到。屋企電話制式都一樣,揀個功能合適就得。


翡翠宮

積分: 86455


10#
發表於 20-6-1 22:24 |只看該作者
不可奉告 發表於 20-6-1 19:24
本帖最後由 不可奉告 於 20-6-1 19:25 編輯

師兄,我打算淘家居室內無綫電話,請問有link 可share 給我 ...

本帖最後由 lyh80115 於 20-6-1 22:25 編輯

京東揀部自營直送香港,食埋今日Mastercard99減10,7日有壞有得退呀。30日内再減價可以退差價,唔怕618再平。
1591021535877_sign.JPEG


水晶宮

積分: 56756


11#
發表於 20-6-1 22:29 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 20-5-17 20:11
家中有(無綫)子母電話,但停電就唔響.
我想買部有綫電話做後備,C6話要淘,
但國内的電話制式及插頭,
幾年前淘過比婆婆,係可以用既,但就好快壞
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


珍珠宮

積分: 32761


12#
發表於 20-6-1 23:40 |只看該作者
本帖最後由 Yeelim 於 20-6-1 23:41 編輯

用到, 我全屋的有線電話都係淘回來的.好耐用, 用左3年, 現在仲用緊. 香港買的反而年年要換一個.
留意淘要買大牌子.


珍珠宮

積分: 32761


13#
發表於 20-6-1 23:43 |只看該作者
回覆 lyh80115 的帖子

中諾這個牌子幾好的.


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


14#
發表於 20-6-2 07:37 |只看該作者

回覆樓主:

謝謝各位的意見,
我買左Philips利蒲.
call display 都work.


伯爵府

積分: 17506

畀面勳章


15#
發表於 20-6-2 11:15 |只看該作者
Yeelim 發表於 20-6-1 23:40
用到, 我全屋的有線電話都係淘回來的.好耐用, 用左3年, 現在仲用緊. 香港買的反而年年要換一個.
留意淘要買 ...

火牛是兩腳嗎?


大宅

積分: 2573


16#
發表於 20-6-2 12:57 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 20-6-2 07:37
謝謝各位的意見,
我買左Philips利蒲.
call display 都work.

你好,請問可share 條Link 比我嗎?


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


17#
發表於 20-6-2 14:28 |只看該作者
回覆 不可奉告 的帖子

https://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.0.0.45aa2e8d0fUUBU&id=521422610546&_u=22q5d9m7d65c


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


18#
發表於 20-6-2 14:34 |只看該作者
joey1001_1001 發表於 20-6-2 11:15
火牛是兩腳嗎?

本帖最後由 Jasmine-4711 於 20-6-2 14:35 編輯

有線電話駁去你用的電話公司(有約600w電),不用义電,不用另外插電制,所以冇火牛.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo