立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 93757
積分: 86455
象牙宮
積分: 239692
Jasmine-4711 發表於 20-5-17 20:11 家中有(無綫)子母電話,但停電就唔響. 我想買部有綫電話做後備,C6話要淘, 但國内的電話制式及插頭,
水晶宮
積分: 61023
大宅
積分: 2573
lyh80115 發表於 20-5-17 21:00 内地買過室内無線電話香港用到,有線應該無問題。
b52 發表於 20-5-18 10:38 我買過2款都可以o係香港用到
不可奉告 發表於 20-6-1 20:52 JM 可以PM 係那一個款啱香港電話制式嗎?
侯爵府
積分: 21394
不可奉告 發表於 20-6-1 19:24 本帖最後由 不可奉告 於 20-6-1 19:25 編輯 師兄,我打算淘家居室內無綫電話,請問有link 可share 給我 ...
積分: 56756
珍珠宮
積分: 32761
伯爵府
積分: 17506
Yeelim 發表於 20-6-1 23:40 用到, 我全屋的有線電話都係淘回來的.好耐用, 用左3年, 現在仲用緊. 香港買的反而年年要換一個. 留意淘要買 ...
Jasmine-4711 發表於 20-6-2 07:37 謝謝各位的意見, 我買左Philips利蒲. call display 都work.
joey1001_1001 發表於 20-6-2 11:15 火牛是兩腳嗎?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy