網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11228


1#
發表於 20-6-5 07:00 |只看該作者
本帖最後由 peppamo 於 20-6-5 08:15 編輯

如題


子爵府

積分: 11102


2#
發表於 20-6-5 11:07 |只看該作者
peppamo 發表於 20-6-5 07:00
如題

我認我唔環保,但走集運啲貨啲人邊會輕手處理丫,我經常喺備註叫賣家「请打包得厚实一点,可以的話请多放泡沫,感谢亲」,10個冇乜邊個睬我


子爵府

積分: 11228


3#
發表於 20-6-5 11:54 |只看該作者
GalGuy 發表於 20-6-5 11:07
我認我唔環保,但走集運啲貨啲人邊會輕手處理丫,我經常喺備註叫賣家「请打包得厚实一点,可以的話请多放 ...
我好小買易碎物件 所以好少留言要包厚d
今次買兩件衫重量成1. 6kg重 唸緊係米賣家包裝大紙箱 係米下次要提不要紙箱好d


珍珠宮

積分: 32763


4#
發表於 20-6-5 14:49 |只看該作者
本帖最後由 Yeelim 於 20-6-5 14:50 編輯

通常都唔會講, 但最近一次中左伏, 我左一間店買左幾個鐵架仔(可以疊起來的, 長約20CM), 點知店主用個好大紙箱來裝住寄, 計左體積呀! 之後都係要講聲好D.

點評

peppamo    發表於 20-6-5 18:52


珍珠宮

積分: 40979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


5#
發表於 20-6-5 22:46 |只看該作者
Yeelim 發表於 20-6-5 14:49
通常都唔會講, 但最近一次中左伏, 我左一間店買左幾個鐵架仔(可以疊起來的, 長約20CM), 點知店主用個好大紙 ...

我都係有次中招,用好大個箱包裝,運費貴過d貨,之後我再買呢間店都叫佢包細d

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo