立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 961
禁止訪問
積分: 407
夢幻家庭 發表於 20-5-18 19:19 唔錯,仲有咩好嘢可以介紹
珍珠宮
積分: 36126
Suki8888 發表於 20-5-18 20:28 謝謝,等我有淘到好用的東西就分享給大家
kaheiboy 發表於 20-5-29 11:57 請問點轉香港3腳頭?
大宅
積分: 4459
Suki8888 發表於 20-5-29 23:14 唔需要轉,如果無就買個萬能插
babyfifi123 發表於 20-5-30 08:13 請問部機係咪火牛充電? 兩扁腳? 你買個部係咩型號?我見到CM1900/CM1300呀
Suki8888 發表於 20-5-30 17:22 唔洗沖電,插住用,係呀。你睇既係邊間?
babyfifi123 發表於 20-5-30 19:46 唔該晒,我係旗艦店睇呀。 我問左佢哋,CM1900係無線充電版、CM1300係有線版
Suki8888 發表於 20-5-30 20:25 我優惠價買209。你最好等明天1號買就有優惠。
Suki8888 發表於 20-5-30 20:29 我買209
babyfifi123 發表於 20-5-30 22:22 Thanks... 係咪再集運到香港呀?
Suki8888 發表於 20-5-30 22:39 旗艦店無209元哩個價,我係總公司供貨商先咁平
babyfifi123 發表於 20-5-30 23:38 我去睇下先,集運大約幾錢呀?
Suki8888 發表於 20-5-31 10:15 我剛剛再去睇,今日買仲有30元紅包拿,大概219一部。集運計重量,唔貴。 fu至这行话¥LEwM1IldytU¥转移至 ...
babyfifi123 發表於 20-5-31 10:59 唔該晒,但我入去到,點搵都無紅包,㩒入訂單都無呀
Suki8888 發表於 20-5-31 11:05 係左下角按小舖,就可以去到主頁拿紅包
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy