網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   6


別墅

積分: 961


1#
發表於 20-5-18 10:07 |只看該作者
係淘寶買左部除蟎蟲機,係我買左幾部以來最好用的一部,確實物有所值,真心想分享給大家,特別家裡有孩子/養寵物的朋友們。
平時已經有打掃衛生,無唸過吸左咁多蟎蟲出來。可能香港屋細,平時曬被單無咩太陽曬到,哩部有紫外線殺菌作用,真的吸完之後訓教無再痕癢

畢竟是電器,所以大家要做個精明的購物者,不能貪小便宜。一定要正品保障,最好包括保險。而且是品牌供貨是最好的。這樣不怕水貨/次品,用得放心可靠。希望幫助到大家!


付製这行话¥gHAc1NuA8cm¥转移至(emoji)τаo宝аρρ(emoji)【德尔玛除螨仪家用床上吸尘器除螨虫】
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


禁止訪問

積分: 407


2#
發表於 20-5-18 19:19 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 961


3#
發表於 20-5-18 20:28 |只看該作者
夢幻家庭 發表於 20-5-18 19:19
唔錯,仲有咩好嘢可以介紹

謝謝,等我有淘到好用的東西就分享給大家


珍珠宮

積分: 36126

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


4#
發表於 20-5-29 11:57 |只看該作者
Suki8888 發表於 20-5-18 20:28
謝謝,等我有淘到好用的東西就分享給大家

請問點轉香港3腳頭?



別墅

積分: 961


5#
發表於 20-5-29 23:14 |只看該作者
kaheiboy 發表於 20-5-29 11:57
請問點轉香港3腳頭?

唔需要轉,如果無就買個萬能插


大宅

積分: 4459


6#
發表於 20-5-30 08:13 |只看該作者
Suki8888 發表於 20-5-29 23:14
唔需要轉,如果無就買個萬能插

請問部機係咪火牛充電? 兩扁腳?

你買個部係咩型號?我見到CM1900/CM1300呀

Thanks


別墅

積分: 961


7#
發表於 20-5-30 17:22 |只看該作者
babyfifi123 發表於 20-5-30 08:13
請問部機係咪火牛充電? 兩扁腳?

你買個部係咩型號?我見到CM1900/CM1300呀

唔洗沖電,插住用,係呀。你睇既係邊間?


別墅

積分: 961


8#
發表於 20-5-30 17:27 |只看該作者
babyfifi123 發表於 20-5-30 08:13
請問部機係咪火牛充電? 兩扁腳?

你買個部係咩型號?我見到CM1900/CM1300呀

我唔知你睇邊個,我買既係
DEM-CM1300


大宅

積分: 4459


9#
發表於 20-5-30 19:46 |只看該作者
Suki8888 發表於 20-5-30 17:22
唔洗沖電,插住用,係呀。你睇既係邊間?

唔該晒,我係旗艦店睇呀。

我問左佢哋,CM1900係無線充電版、CM1300係有線版

你買個時實比幾錢?我依家見到最平實比都要249


別墅

積分: 961


10#
發表於 20-5-30 20:25 |只看該作者
babyfifi123 發表於 20-5-30 19:46
唔該晒,我係旗艦店睇呀。

我問左佢哋,CM1900係無線充電版、CM1300係有線版

我優惠價買209。你最好等明天1號買就有優惠。


別墅

積分: 961


11#
發表於 20-5-30 20:26 |只看該作者
Suki8888 發表於 20-5-30 20:25
我優惠價買209。你最好等明天1號買就有優惠。

本帖最後由 Suki8888 於 20-5-30 20:30 編輯




別墅

積分: 961


12#
發表於 20-5-30 20:29 |只看該作者
babyfifi123 發表於 20-5-30 19:46
唔該晒,我係旗艦店睇呀。

我問左佢哋,CM1900係無線充電版、CM1300係有線版

我買209


大宅

積分: 4459


13#
發表於 20-5-30 22:22 |只看該作者
Suki8888 發表於 20-5-30 20:29
我買209

Thanks... 係咪再集運到香港呀?


別墅

積分: 961


14#
發表於 20-5-30 22:35 |只看該作者
babyfifi123 發表於 20-5-30 22:22
Thanks... 係咪再集運到香港呀?

本帖最後由 Suki8888 於 20-5-30 22:36 編輯

係呀
唔洗咁客氣


別墅

積分: 961


15#
發表於 20-5-30 22:39 |只看該作者
babyfifi123 發表於 20-5-30 19:46
唔該晒,我係旗艦店睇呀。

我問左佢哋,CM1900係無線充電版、CM1300係有線版

旗艦店無209元哩個價,我係總公司供貨商先咁平


大宅

積分: 4459


16#
發表於 20-5-30 23:38 |只看該作者
Suki8888 發表於 20-5-30 22:39
旗艦店無209元哩個價,我係總公司供貨商先咁平

我去睇下先,集運大約幾錢呀?


別墅

積分: 961


17#
發表於 20-5-31 10:15 |只看該作者
babyfifi123 發表於 20-5-30 23:38
我去睇下先,集運大約幾錢呀?

我剛剛再去睇,今日買仲有30元紅包拿,大概219一部。集運計重量,唔貴。
fu至这行话¥LEwM1IldytU¥转移至(emoji)淘宀┡ē(emoji)【德尔玛除螨仪家用床上吸尘器除螨虫】;或https://m.tb.cn/h.VlC1cFU?sm=8ae32e 掂击链街,再选择瀏lan嘂..dakai


大宅

積分: 4459


18#
發表於 20-5-31 10:59 |只看該作者
Suki8888 發表於 20-5-31 10:15
我剛剛再去睇,今日買仲有30元紅包拿,大概219一部。集運計重量,唔貴。
fu至这行话¥LEwM1IldytU¥转移至 ...

唔該晒,但我入去到,點搵都無紅包,㩒入訂單都無呀


別墅

積分: 961


19#
發表於 20-5-31 11:05 |只看該作者
babyfifi123 發表於 20-5-31 10:59
唔該晒,但我入去到,點搵都無紅包,㩒入訂單都無呀

係左下角按小舖,就可以去到主頁拿紅包


大宅

積分: 4459


20#
發表於 20-5-31 15:13 |只看該作者
Suki8888 發表於 20-5-31 11:05
係左下角按小舖,就可以去到主頁拿紅包

我去過主頁,㩒左都無紅包拎呀

或者等下聽日啦

唔該晒

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo