婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


1#
發表於 05-3-7 09:53 |只看該作者

請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀?? 可否分亨下呢? 因為知道會有個小麻醉, 但會吾會都係覺得好吾舒服呢? 更想知道係腸吾舒服定個pat pat吾舒服呢? thank you! (我好怕痛, 吾知有冇人咁小手術都選擇全麻醉呢?)


民房

積分: 49


2#
發表於 05-3-7 17:49 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

吓,乜要麻醉架咩?我年幾前响外科度照過,無架喎,又唔痛,係有d唔舒服好似婦科檢查咁咯


民房

積分: 49


3#
發表於 05-3-7 17:53 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

吓,乜要麻醉架咩?我年幾前响外科度照過,無架喎,又唔痛,係有d唔舒服好似婦科檢查咁咯


大宅

積分: 3713


4#
發表於 05-3-8 15:42 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

我多年前在浸會醫院做過,個醫生話同我打支針,係類似鎮靜作用,等個人冇咁緊張同埋放鬆肌肉,點知,我打完支針就瞓咗,直至照完腸鏡先醒,醫生話我可能係對支針o既成份敏感喎!因為支針真係唔係for麻醉! 不過仲好啦,冇晒知覺,冇咁驚嘛!

[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


複式洋房

積分: 426


5#
發表於 05-9-24 14:30 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

係啦! 希望有人能將經驗分享吓.


侯爵府

積分: 20285

畀面勳章


6#
發表於 05-9-24 15:07 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

我幾年前,成日肚瀉,於是醫生叫我做呢個檢查,首先飲d白色水瀉晒腸內d嘢,然後禁食12個鐘,最後半身痳醉,由肛門放個鏡頭入腸,一面入一面看電視,有人講解腸內的情況,入嘅時候都有d痛,但又唔係好痛,不過想起都
:-? :-?


複式洋房

積分: 426


7#
發表於 05-9-24 20:51 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

熹熹媽,

請問妳是在那間醫院做, 同搵邊個醫生? 費用幾多? 煩請告知, 謝謝!


複式洋房

積分: 136


8#
發表於 05-9-24 23:39 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

我舊年在嘉賓大廈孔醫生處做過內窺鏡檢查, 之前一晚要用藥水溝二公升水飲,之後痾清大便后, 第二朝照, 打了針后睡著了,醫生一路照一路用電視看著影像解釋給我的家人聽,之後他會給你一盒錄影帶回家看,不計之前看醫生及之後看報告的醫生費, 淨照腸$4,800元.


複式洋房

積分: 426


9#
發表於 05-9-24 23:54 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

happybabyhappy,

請問孔醫生的全名是? 他的醫術好嗎?


洋房

積分: 383


10#
發表於 05-9-25 00:04 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

我幾個月前做過呀!
係法國做過內窺鏡檢查, 之前一日要食流質食物,
果晚要禁食,再飲二公升藥水,(不過我飲左一公升)
之後痾清大便后, 第二朝照,
我冇麻醉,感覺好似有d野係個肚攪攪


複式洋房

積分: 136


11#
發表於 05-9-25 00:15 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

豬婆婆

是孔祥堅醫生, 我只是找他照腸, 因我的腸沒事, 所以不知道他手勢如何,因我的同事找他割過痔瘡ok,所以介紹給我.


大宅

積分: 1199


12#
發表於 05-9-25 06:42 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

我都做過幾次啦! 我個醫生專做腸胃


禁止訪問

積分: 16556


13#
發表於 05-9-25 09:43 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 426


14#
發表於 05-9-25 12:49 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

係啦, 我都想知多d, 究竟醫院做安全還是在醫生的診所好? 價錢是否差不多?


洋房

積分: 383


15#
發表於 05-9-25 16:00 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

豬婆婆 寫道:
係啦, 我都想知多d, 究竟醫院做安全還是在醫生的診所好? 價錢是否差不多?


我係醫院做可以claim 保險呀!
診所可能平d....
不過前一晚痾完都幾倦的,
係醫院可以舒服d...


複式洋房

積分: 426


16#
發表於 05-9-26 11:11 |只看該作者

Re: 請問有冇做過大腸內窺鏡檢查既經驗呀??

wendyme,

想請問係診所做唔可以claim 保險?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo