婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 246


1#
發表於 05-8-27 22:49 |只看該作者

風爛

有無人可以話我知到底什麼是風爛 ??
點解會出風爛 ? 同埋可以點醫 ??

謝謝!


侯爵府

積分: 24109


2#
發表於 05-8-29 01:41 |只看該作者

Re: 風爛

我細個時出過,媽咪淨係用米洒擦混全身用被焗,咁就好返lu~ :wink:
我家有隻曳曳豬


翡翠宮

積分: 81164

牛年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 05-9-9 19:03 |只看該作者

Re: 風爛

沖杯沙糖水,飲下就OK!


大宅

積分: 3137


4#
發表於 05-9-9 22:40 |只看該作者

Re: 風爛

我隻女女年年中秋左右都會發作ga, 呢幾日又黎料. :-(


別墅

積分: 622


5#
發表於 05-9-10 11:36 |只看該作者

Re: 風爛

西醫說法係免疫力有毛病,中醫就話血熱,我都試過真係好困擾, :-( :-( 如果睇西醫就會幫你打針,通常會半過鐘左右就收哂,但藥力一過又出返,你試下食龜O膏我覺得有d效,一星期食3次,之後就冇再出.希望你快d好返.


男爵府

積分: 5388


6#
發表於 05-9-11 13:29 |只看該作者

Re: 風爛

話來就來唔知點解, 好可怖架, ....


洋房

積分: 79


7#
發表於 05-9-12 00:08 |只看該作者

Re: 風爛

係我生完第一胎後,
就無端端出風爛,
眼,咀都會腫,
有次去近飲喜酒就腫,
冇先兆架,
之後有睇醫生同食藥都好似冇乜用,
後來唔知點樣又好返.
或者係生完bb有d免疫力唔同左掛.


大宅

積分: 4561


8#
發表於 05-9-12 11:20 |只看該作者

Re: 風爛

我前排又係生完BB有一段日子都成日起,成日無端端起,真係好困擾,睇醫生打針好兩日轉頭又起過,都有成半年,最後又無端端好返law,盡量唔好食海鮮同鵝


大宅

積分: 2550


9#
發表於 05-9-13 14:25 |只看該作者

Re: 風爛

試下用片糖煲水沖涼, 唔好溝生水呀!



禁止訪問

積分: 1016


10#
發表於 05-9-13 16:07 |只看該作者

Re: 風爛

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


11#
發表於 05-9-19 23:27 |只看該作者

Re: 風爛

我有個朋友好慘架, 佢由美國返黎香港之後就一直係咁出風爛啦, 睇過好多次西醫, 醫生都係不斷咁開藥俾佢食, 仲越開越重添呀~~ 而家轉左去睇中醫, 不過仲係不停咁發, 已經有成4-5個月係咁啦...... 如果大家有咩秘方, 不防一齊研究下~~


大宅

積分: 3870


12#
發表於 05-9-22 23:11 |只看該作者

Re: 風爛

應該同過敏有關,要留意食過什麽食物或接觸過什麽化學物後出風爛,也可以做皮膚測試。


子爵府

積分: 13647


13#
發表於 05-9-22 23:21 |只看該作者

Re: 風爛

Cammy 寫道:
我隻女女年年中秋左右都會發作ga, 呢幾日又黎料. :-(
我仔仔都係,我仲以為佢吃佐月餅先咁


伯爵府

積分: 15199


14#
發表於 05-9-22 23:31 |只看該作者

Re: 風爛

greenpeace ... 我同一樣呀!
我坐月時出過, 突然間黎, 都唔識解釋

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo