婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5396


1#
發表於 05-9-25 13:52 |只看該作者

近1,2個月, 右邊下腹成日痛, 先前照左大腸無事, 會否是輸卵管發炎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5929


2#
發表於 05-9-26 13:24 |只看該作者

Re: 近1,2個月, 右邊下腹成日痛, 先前照左大腸無事, 會否是輸卵管發炎?

我都係呀....照了x光都無事,但可能係條腸因為太過受壓所以會痛....這個係醫生說的。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo