夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 801


1#
發表於 19-8-4 09:23 |只看該作者
大家都係搵咁多,租金一人一半,有時食飯你俾一餐,我俾一餐。但屋企有野無買,佢會話你做咩唔買,我每個月俾多1000蚊你,1000蚊一定有剩。。。
大佬 一千好多咩?!我尋晚同佢講你個1000家用可以慳返


水晶宮

積分: 51137


2#
發表於 19-8-4 11:14 |只看該作者

回覆樓主:

所以我唔講AA制~好似好均真,但其實會令人變得計較~


翡翠宮

積分: 79226


3#
發表於 19-8-4 12:10 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-8-4 11:14
所以我唔講AA制~好似好均真,但其實會令人變得計較~

結之前一定要知清楚對方係邊類人
要長時間觀察+同居
我知佢大方吾計較我就放心同佢分擔
我自己奉行雙方共同付出呢個法則
如果對方係寒友我根本吾會考慮


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


4#
發表於 19-8-4 13:16 |只看該作者
大家夾公款,所有支出記下,剩餘儲存起


子爵府

積分: 11994


5#
發表於 19-8-4 14:19 |只看該作者

回覆樓主:

D男人唔知市價


珍珠宮

積分: 38354


6#
發表於 19-8-4 14:31 |只看該作者
canpi526 發表於 19-8-4 09:23
大家都係搵咁多,租金一人一半,有時食飯你俾一餐,我俾一餐。但屋企有野無買,佢會話你做咩唔買,我每個月 ...
我知佢咁唔體諒實際既艱難係使你好谷氣。但還是要安奈得住自己既情緒,你咁同佢鬥氣,佢會唔會真係連一千蚊都唔畀你?咁你咪仲洩底?
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


男爵府

積分: 7607


7#
發表於 19-8-4 14:41 |只看該作者
我老公都係好緊D錢,但佢只孤寒自己,對我同亞仔就好大方。


侯爵府

積分: 24127


8#
發表於 19-8-4 15:35 |只看該作者
canpi526 發表於 19-8-4 09:23
大家都係搵咁多,租金一人一半,有時食飯你俾一餐,我俾一餐。但屋企有野無買,佢會話你做咩唔買,我每個月 ...

屋企雜物去超市用信用咭,月結俾埋張單佢睇叫佢俾返一半你


水晶宮

積分: 51137


9#
發表於 19-8-4 15:52 |只看該作者
mini1204 發表於 19-8-4 12:10
結之前一定要知清楚對方係邊類人
要長時間觀察+同居
我知佢大方吾計較我就放心同佢分擔

絕對認同~
唔係唔付出,係睇對方值唔值得你付出!


大宅

積分: 2712


10#
發表於 19-8-4 17:34 |只看該作者
mini1204 發表於 19-8-4 12:10
結之前一定要知清楚對方係邊類人
要長時間觀察+同居
我知佢大方吾計較我就放心同佢分擔

有D男人婚前婚後兩個樣


瑪瑙宮

積分: 139638


11#
發表於 19-8-4 18:42 |只看該作者
袋左1000先, 做咩要比番佢.


子爵府

積分: 11016


12#
發表於 19-8-4 20:09 |只看該作者
俾夠2k佢,叫佢全包,你以後乜都唔理


複式洋房

積分: 134


13#
發表於 19-8-5 00:33 |只看該作者
冷靜啲先。
會唔會佢係無知咋?
食敜飯唔知米貴?
咁你嬲都冇用個喎,佢都唔知自己錯乜。
我自己對錢都好唔敏感,唔係好知一個月屋企要用幾多錢。要對付(我)呢類人,就要清清楚楚mark番條數,等佢知啲錢去左邊同用咗幾多。然後大家再share個cost.


別墅

積分: 832


14#
發表於 19-8-5 01:51 |只看該作者
回覆 mini1204 的帖子

非常正確!結婚前我老公吾計較但現在就好計較。人係會變的加上佢阿媽家姐不斷游說佢,要同我計⋯所以我都好困擾。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo