夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3871


1#
發表於 19-8-5 01:27 |只看該作者
唔好意思,開個新帳戶,怕有屋企人睇到擔心。大家俾d意見我

我背景係80後,結咗婚10年,有2個小朋友,最細嘅都5歲,有穩定工作。

我老公係一個對家庭負責嘅人,即係佢好錫對仔女,從不打鬧小朋友,一定一定無第三者。佢好為頭家,所以亦都有為事業打拼,成日想間公司可以賺多d錢(其實屋企一向都唔係等錢開飯嗰種),可能係咁,變得壓力好大,大到好似好有精神壓力,變相有時會發洩喺我身上。



大宅

積分: 3871


2#
發表於 19-8-5 01:28 |只看該作者
例如,我講少少野都觸動到佢大聲鬧我,以前我會同佢嘈,而家我都只有啞忍,唔想家嘈屋閉。例如,我嗰日見到佢塊面度生左d疣,我同佢講,呢啲你要睇醫生整左佢,如果唔係會傳染。然後佢只同我講: 收聲啦!把口講啲好嘅嘢啦! 然後我又立即收皮。。。太多太多類似嘅經歷...

大家依家成日係屋企都冇乜談心,可能我只係會分享一下仔女嗰日發生咗啲乜嘢好少嘢或者曳嘢...


點評

ericafong2    發表於 19-8-6 12:35


大宅

積分: 3871


3#
發表於 19-8-5 01:28 |只看該作者
至於屋企方面,屋企事無大小都唔會煩到佢,就算連搬屋都係我一手一腳安排。我有時覺得自己好似一個偽。單親

其實我對呢種婚姻生活真係好厭倦,眼見朋友可以同佢嘅另外一半事無大小都傾下,我好羨慕!

坦白講,我覺得我可能對佢已經冇咗嗰種愛,但我眼見佢咁錫對仔女,我唔想對仔女無爸爸....我有諗過等到啲仔女成年先至離婚....但有覺得咁樣我會好痛苦....唉!


別墅

積分: 832


4#
發表於 19-8-5 02:03 |只看該作者
我好明白你,因為我都係身同感受。我對另一半已冇乜感覺,但有一個小朋友,我吾想佢冇爸爸。
你可以想嚟傾吓啦!
你同佢有冇親密關係,趁機同老公傾吓。


大宅

積分: 3871


5#
發表於 19-8-5 02:07 |只看該作者
happyheart 發表於 19-8-5 02:03
我好明白你,因為我都係身同感受。我對另一半已冇乜感覺,但有一個小朋友,我吾想佢冇爸爸。
你可以想嚟傾 ...

我都係唔想因爲自己唔想精神上痛苦,而去離婚,令到2個小朋友無爸爸。因我對小朋友好鐘意爸爸。

但我有時對住我老公真係好辛苦,死忍爛忍。

我估如果我一同佢傾,佢會立即扯火


珍珠宮

積分: 38354


6#
發表於 19-8-5 02:30 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-8-5 02:33 編輯

離婚唔會冇左爸爸或媽媽,而係畀子女更多機會有多個爸爸或媽媽。
如果唔想冇左爸爸或媽媽,有想離婚既,二者係可以都擁有既。離婚但同屋住咪得攞。D人住擋房都係咁啦。我先生離左婚後咪租翻佢前妻既一個房來繼續住落去住到個仔離家出去讀大學後,佢先搬來同我一齊住。佢地個仔好好啊,要爸有爸,要媽得媽。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 4037


7#
發表於 19-8-5 04:05 |只看該作者
GwenGwenGwen 發表於 19-8-5 01:28
至於屋企方面,屋企事無大小都唔會煩到佢,就算連搬屋都係我一手一腳安排。我有時覺得自己好似一個偽。單親 ...

我同你背景相若,煩緊你一樣既問題。剛剛先因小小嘢同佢吵,近呢3個月吵過無數次離婚,好痛苦


子爵府

積分: 10499


8#
發表於 19-8-5 04:38 |只看該作者
其實小朋友都會見到你老公點樣對你,會唔會有唔好影響?會唔會學咗佢爸爸,對你唔尊重?


伯爵府

積分: 17232

馬年勳章


9#
發表於 19-8-5 06:39 |只看該作者
GwenGwenGwen 發表於 19-8-5 01:27
唔好意思,開個新帳戶,怕有屋企人睇到擔心。大家俾d意見我

我背景係80後,結咗婚10年,有2個小朋友,最細 ...

他應該忘記了你們愛的起源..... 試試在平心靜氣時, 問佢記不記得你們愛的起源? 家的根源係咩? 係因為你們的愛, 現在失去了, 其實什麼都不重要, 最緊要找回你們的愛, 從新開始.... 給紙仔他亦可以. 如果他仍然堅持他的方向, 迷失, 那再看看怎樣吧.





伯爵府

積分: 17232

馬年勳章


10#
發表於 19-8-5 06:43 |只看該作者
GwenGwenGwen 發表於 19-8-5 01:28
例如,我講少少野都觸動到佢大聲鬧我,以前我會同佢嘈,而家我都只有啞忍,唔想家嘈屋閉。例如,我嗰日見到 ...

我之前頸至胸都生了好多疣, 都好煩, 大細粒加起40幾粒, 會越來越大和多的(見D 阿伯耐左可以生好大粒. 太太帶我去佢做的美容院, 用針篤篤下無晒, 用左千幾蚊, 分了2-3次做, 5年都唔見再生(touch wood).




珍珠宮

積分: 32599


11#
發表於 19-8-5 09:07 |只看該作者
有無分房瞓?
有幾耐無房事?


男爵府

積分: 7260


12#
發表於 19-8-5 14:22 |只看該作者
GwenGwenGwen 發表於 19-8-5 02:07
我都係唔想因爲自己唔想精神上痛苦,而去離婚,令到2個小朋友無爸爸。因我對小朋友好鐘意爸爸。

但我有時 ...

仲有無跟老公有親密行為? 如有,做完時PILLOW TALK同佢傾下大家既關係,或者兩個人去下4日3放泰國旅行。單方面付出不能過世。



侯爵府

積分: 24660


13#
發表於 19-8-5 15:04 |只看該作者
其實2個人結婚生小朋友後,本來的愛情會升華到親情。

見妳甘講,可能你另一伴想妳讚佢/氹之如,同佢同佢分擔下d 壓力。


複式洋房

積分: 102


14#
發表於 19-8-6 11:34 |只看該作者
:( 加油

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo