yiuyiu_mama 寫道:
其實杜牙根係將牙脚嘅神經線抽走,
冇左神經線,隻牙自然唔會痛,跟住再補番,亦係唯一救番隻牙的方法,
因為醫生盡可能都唔建議脫牙,脱一隻就冇一隻架喇!
價錢大約$600-$800一隻牙腳!
我果次做打麻醉針,所以冇乜感覺!
不過要去5-6次架,幾麻煩下~但係救得番隻牙都值.
lau 寫道:
我都岩岩杜左隻牙,因為裡面蛀到痛,e生都建議可以唔駛脫,可補返佢,唔係脫左d牙會移位疏晒,除非整假牙,但會好貴,我分三次整埋單千8,而家d醫生識搵錢,要分幾次整收多d錢,以前我跟開個牙醫一次就攪掂,可惜搬左去荃灣,離我屋企好遠,又湊住個囡,惟有係附近搵一個整,整完都ok,不過要分三次做,感覺上有些搵笨.
我老公又係呢間做左搭橋牙套,牙套要2千5,其他杜牙計計埋埋都幾千,不過整左安心d,錢都係要比佢賺.
lau 寫道:
我都岩岩杜左隻牙,因為裡面蛀到痛,e生都建議可以唔駛脫,可補返佢,唔係脫左d牙會移位疏晒,除非整假牙,但會好貴,我分三次整埋單千8,而家d醫生識搵錢,要分幾次整收多d錢,以前我跟開個牙醫一次就攪掂,可惜搬左去荃灣,離我屋企好遠,又湊住個囡,惟有係附近搵一個整,整完都ok,不過要分三次做,感覺上有些搵笨.
我老公又係呢間做左搭橋牙套,牙套要2千5,其他杜牙計計埋埋都幾千,不過整左安心d,錢都係要比佢賺.
ryocarol 寫道:
係呀~~大牙黎~~[quote]
yiuyiu_mama 寫道:
杜牙根價錢已經包埋補架,脱左佢再鑲假牙的話,
有可能要做牙橋即係整3隻假牙,因為整一隻驚唔夠力!但係有D人可以只係鑲一隻
假牙一隻要千幾二千蚊 ,仲唔化算!
妳可以問下醫生睇下如果脫左再鑲番要整幾多隻,
到時咪可以衡量到邊樣平D,妳要整果隻係咪大牙????