婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 550


1#
發表於 05-3-25 01:07 |只看該作者

有冇人試過杜牙根??[急]

前幾個月隻蛀牙再補~
醫生話蛀得好勁吓..遲D應該要杜牙根~
佢話如果發覺有牙痛..就要杜
呢2日食野發現一咬野就痛啦~:-(
我想問..杜牙根究竟係乜..痛唔痛??
大概要幾錢??


洋房

積分: 256


2#
發表於 05-3-25 01:22 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

其實杜牙根係將牙脚嘅神經線抽走,
冇左神經線,隻牙自然唔會痛,跟住再補番,亦係唯一救番隻牙的方法,
因為醫生盡可能都唔建議脫牙,脱一隻就冇一隻架喇!
價錢大約$600-$800一隻牙腳!
我果次做打麻醉針,所以冇乜感覺!
不過要去5-6次架,幾麻煩下~但係救得番隻牙都值.


大宅

積分: 1170


3#
發表於 05-3-25 04:05 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

打左麻醉針,唔痛架,不過有少少唔舒服啦.
上次我做$1800一隻


別墅

積分: 550


4#
發表於 05-3-25 14:34 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

咁貴~肉痛死啦~
唔整佢有冇事架??


別墅

積分: 550


5#
發表於 05-3-25 14:39 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

個醫生都係咁同我講..叫我唔好脫左佢
但係我返去同丫妹講啦..佢話醫生緊係咁講..
細妹話脫左佢..整隻假牙落去喎..
都唔知佢係咪講笑..@@
杜完牙根係咪都要補番再整d野咁??
咁total幾錢度??
yiuyiu_mama 寫道:
其實杜牙根係將牙脚嘅神經線抽走,
冇左神經線,隻牙自然唔會痛,跟住再補番,亦係唯一救番隻牙的方法,
因為醫生盡可能都唔建議脫牙,脱一隻就冇一隻架喇!
價錢大約$600-$800一隻牙腳!
我果次做打麻醉針,所以冇乜感覺!
不過要去5-6次架,幾麻煩下~但係救得番隻牙都值.


洋房

積分: 256


6#
發表於 05-3-25 16:35 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

杜牙根價錢已經包埋補架,脱左佢再鑲假牙的話,
有可能要做牙橋即係整3隻假牙,因為整一隻驚唔夠力!但係有D人可以只係鑲一隻
假牙一隻要千幾二千蚊 ,仲唔化算!
妳可以問下醫生睇下如果脫左再鑲番要整幾多隻,
到時咪可以衡量到邊樣平D,妳要整果隻係咪大牙????


別墅

積分: 550


7#
發表於 05-3-26 14:42 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

係呀~~大牙黎~~
yiuyiu_mama 寫道:
杜牙根價錢已經包埋補架,脱左佢再鑲假牙的話,
有可能要做牙橋即係整3隻假牙,因為整一隻驚唔夠力!但係有D人可以只係鑲一隻
假牙一隻要千幾二千蚊 ,仲唔化算!
妳可以問下醫生睇下如果脫左再鑲番要整幾多隻,
到時咪可以衡量到邊樣平D,妳要整果隻係咪大牙????


子爵府

積分: 11754


8#
發表於 05-3-27 11:44 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

我都岩岩杜左隻牙,因為裡面蛀到痛,e生都建議可以唔駛脫,可補返佢,唔係脫左d牙會移位疏晒,除非整假牙,但會好貴,我分三次整埋單千8,而家d醫生識搵錢,要分幾次整收多d錢,以前我跟開個牙醫一次就攪掂,可惜搬左去荃灣,離我屋企好遠,又湊住個囡,惟有係附近搵一個整,整完都ok,不過要分三次做,感覺上有些搵笨.

我老公又係呢間做左搭橋牙套,牙套要2千5,其他杜牙計計埋埋都幾千,不過整左安心d,錢都係要比佢賺.


大宅

積分: 1698


9#
發表於 05-3-27 12:12 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

ryocarol,
其實你一定要去做呀!好似我上次11月咁,痛到訓唔到,連TUN口水都痛.唔好脫牙,做牙橋重貴,打理又麻煩.

lau,
lau 寫道:
我都岩岩杜左隻牙,因為裡面蛀到痛,e生都建議可以唔駛脫,可補返佢,唔係脫左d牙會移位疏晒,除非整假牙,但會好貴,我分三次整埋單千8,而家d醫生識搵錢,要分幾次整收多d錢,以前我跟開個牙醫一次就攪掂,可惜搬左去荃灣,離我屋企好遠,又湊住個囡,惟有係附近搵一個整,整完都ok,不過要分三次做,感覺上有些搵笨.

我老公又係呢間做左搭橋牙套,牙套要2千5,其他杜牙計計埋埋都幾千,不過整左安心d,錢都係要比佢賺.


我上次去整牙問長問短,另外又問我一個做牙科(政府)的朋友.杜牙根次數是視乎牙的腐壞情況,牙對藥物的敏感度影響殺死曬D菌未.
我第一個牙醫想收我$2800(杜牙根ONLY),我無再去!
第二個(上次那個)人地介紹先唔會甘離譜!


別墅

積分: 550


10#
發表於 05-3-27 13:19 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

lau~~
上次醫生都講過..話最好整牙套..防止佢繼續蛀喎..
死啦..整一隻牙我驚要幾千蚊落樓..
lau 寫道:
我都岩岩杜左隻牙,因為裡面蛀到痛,e生都建議可以唔駛脫,可補返佢,唔係脫左d牙會移位疏晒,除非整假牙,但會好貴,我分三次整埋單千8,而家d醫生識搵錢,要分幾次整收多d錢,以前我跟開個牙醫一次就攪掂,可惜搬左去荃灣,離我屋企好遠,又湊住個囡,惟有係附近搵一個整,整完都ok,不過要分三次做,感覺上有些搵笨.

我老公又係呢間做左搭橋牙套,牙套要2千5,其他杜牙計計埋埋都幾千,不過整左安心d,錢都係要比佢賺.


別墅

積分: 550


11#
發表於 05-3-27 13:23 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

南瓜 ~~咁我無你咁嚴重..我淨係咬野時痛
係喇..政府有冇睇牙既診所..??
或者有冇邊度平D架??
事關好貴..我負擔唔到呀..>_<..


大宅

積分: 1698


12#
發表於 05-3-27 18:39 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

ryocarol,
政府有冇睇牙既診所..??
我就唔清楚有無政府的牙科診所.我個FRIEND話菲"獵"牙科診所係訓練學生的地方,收得平係因為你做他們的實驗品.而且不是所有CASE都收,視乎D學生學緊乜野.

有冇邊度平D架??
其實真係唔好貪平,有信譽,細心先緊要.我好似你甘隻牙補得唔好,又補多次.2年後就唔掂!痛到呢~~
你問多幾個牙醫收費,格下價!如果你真係有需要,我將我上次杜牙根的牙醫資料PM比你.我唔記得我TOTAL比左$,因為係老公比.


洋房

積分: 256


13#
發表於 05-3-27 21:49 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

大牙杜牙根係最貴ga!因有四隻牙腳,D醫生係逐隻牙腳計,
計佢最平$600一隻x4都2400!不過妳都係要快快揾醫生
整好佢,遲左仲麻煩!

ryocarol 寫道:
係呀~~大牙黎~~[quote]
yiuyiu_mama 寫道:
杜牙根價錢已經包埋補架,脱左佢再鑲假牙的話,
有可能要做牙橋即係整3隻假牙,因為整一隻驚唔夠力!但係有D人可以只係鑲一隻
假牙一隻要千幾二千蚊 ,仲唔化算!
妳可以問下醫生睇下如果脫左再鑲番要整幾多隻,
到時咪可以衡量到邊樣平D,妳要整果隻係咪大牙????
[/quote]


洋房

積分: 311


14#
發表於 05-3-28 02:27 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

我老公上星期去左杜牙根...分3次做, total 要1,800大元~

貓芝


別墅

積分: 550


15#
發表於 05-3-29 14:58 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

唔該晒咁多位媽咪呀~我會盡快去搞掂隻牙~ :-P :-P :-P


侯爵府

積分: 20969

牛年勳章 好媽媽勳章


16#
發表於 05-3-29 16:34 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

試過杜一隻大牙,成5千幾呀,除左杜牙根,仲要做牙套,都好肉痛,不過呢個醫生手勢好好,起碼做完唔覺有腫


複式洋房

積分: 292


17#
發表於 05-5-29 17:17 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

[我上次去整牙問長問短,另外又問我一個做牙科(政府)的朋友.杜牙根次數是視乎牙的腐壞情況,牙對藥物的敏感度影響殺死曬D菌未.
我第一個牙醫想收我$2800(杜牙根ONLY),我無再去!
第二個(上次那個)人地介紹先唔會甘離譜!]

南瓜 :
我睇左兩個牙醫都話要杜牙根(大牙), 一個要成5,000 另一個亦要4千幾, 包埋做牙套! 好貴呀! 看否pm介紹你個牙醫給我呀?

thanks.


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


18#
發表於 05-5-29 20:44 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

杜牙根(智慧齒), 做牙套,補2隻牙,$7000 ,
我咪仲貴!!!

不過醫生手勢好,態度好,好細心,我係高山劇場附近做.


別墅

積分: 978


19#
發表於 05-5-30 13:56 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

我上個月杜牙根(大牙一隻)$2400,根住醫生話要做牙套(一隻)收$2200.後來我朋友介做牙橋即係整3隻假牙,因為整一隻驚唔夠力!每隻$1000,總共$3000攪掂.
[img]


複式洋房

積分: 292


20#
發表於 05-5-30 16:34 |只看該作者

Re: 有冇人試過杜牙根??[急]

Hi six,
Sorry, 我唔係好明? 你即係無做杜牙根及做牙套, 而係去脫左隻牙, 再做牙橋(做3隻假牙), 對嗎? 另有無你整牙醫生的電話呀?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo