婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 121


1#
發表於 05-9-5 19:27 |只看該作者

喂人奶,但未有月經,有bb的機會大嗎?

喂人奶,但未有月經,有bb的機會大嗎?
萬一有bb,可否喂下去?


侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


2#
發表於 05-9-11 18:47 |只看該作者

Re: 喂人奶,但未有月經,有bb的機會大嗎?

都會有機會中招架, 所以都要小心
如果有左都可以繼續餵架
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


大宅

積分: 4056

育兒性格勳章


3#
發表於 05-9-12 19:23 |只看該作者

Re: 喂人奶,但未有月經,有bb的機會大嗎?

機會大, 因為你不知何時排卵, 故好容易中招.
有bb,一樣可喂

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo