婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 356


1#
發表於 05-9-8 12:14 |只看該作者

耳水不平衡

有沒有人試過耳水不平衡, 瞓低起牀或轉身, 便会天船地轉, 很恐怖, 看過醫生, 他說細菌入耳,沒有甚麽藥可醫好,只給了一些止暈和安眠藥, 但幾日都沒有好,真是想死!

請問有沒有良方?


民房

積分: 6


2#
發表於 05-9-8 13:41 |只看該作者

Re: 耳水不平衡

fatbaby mother,

我也經歷過,試下有意識多吃天麻炖魚頭看看有沒有效果.


複式洋房

積分: 356


3#
發表於 05-9-8 13:53 |只看該作者

Re: 耳水不平衡

謝謝!

但用乜魚頭? 大魚或鯇魚? 又驚有孔雀石綠。


大宅

積分: 2208


4#
發表於 05-9-8 17:58 |只看該作者

Re: 耳水不平衡

我想問下你有無睇中醫?因我十幾歲時有耳水不平行...情況同你一樣.睇左好多醫生.日日見暈.開左止暈藥.....咁我就每日都有食.哈哈.近住就大件事啦!唔知點解d經期停左,有唔係有bb.後來.我就去睇中醫啦!個醫師就話個d止暈藥會影響個腦.會令到經期停左...叫我第一時間唔好食住,,,後來d經期有返...咁我去左睇婦女健康檢查....驗血啦...後來話我貧血...之後轉左我去轉科///原來就我d經期失血多...唔夠血上個腦.所以先暈...你試下睇中醫,講個情況俾醫師知..


複式洋房

積分: 356


5#
發表於 05-9-8 19:31 |只看該作者

Re: 耳水不平衡

Tks. 有沒有好中醫介紹? 最好在九龍。


複式洋房

積分: 386


6#
發表於 05-9-9 10:37 |只看該作者

Re: 耳水不平衡

我早排都試過,睇西醫話我耳水不平衡,又加上我d m黎,食左d西葯d m明顯小左好多,所以我而家睇中醫,中醫話我唔夠血上唔到個腦所以會暈.各位小心保重身體,我媽咪話耳水不平衡好麻煩,佢有個朋友就係咁,成日暈,仲係暈到天旋地轉個種,好辛苦架.


複式洋房

積分: 356


7#
發表於 05-9-9 13:50 |只看該作者

Re: 耳水不平衡

我check過又沒有貧血, 真是不知為什麼。

pingubj, 你睇的中醫好唔好,可否介紹給我?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo