婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2229


1#
發表於 05-9-10 11:05 |只看該作者

又係甲狀線題

我本身有甲亢, 想問下係咪會有時高有時低架?
如果低既話會有咩病徵? 因為我近排肥左(食緊
甲亢藥), 食量同平時差唔多, 但每日都會有一
個客人話我"你好似肥左少少喎"搞到我覺得勁
embarrassed, 有時都費事解釋,但之後我就
會好mind, 好唔開心, 都唔知仲會唔會肥落去,
補足:我而家每晚都會做30類似sky walker
o個部健身機,但反而肥左

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo