婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 398


1#
發表於 05-9-12 17:55 |只看該作者

有醫生可介紹給我嗎?

請問各位媽媽有冇係聖保祿生過bb?
會唔會有d醫生可以介紹一下俾我?
麻煩各位!!


洋房

積分: 218


2#
發表於 05-9-12 23:09 |只看該作者

Re: 有醫生可介紹給我嗎?

考慮下聖保祿的駐院婦產科醫生方敏豪,我覺得佢人非常nice,手勢亦好好,可打去聖保祿門診部預約。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo