婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3024


1#
發表於 05-8-29 16:21 |只看該作者

阿女給毒蚊蛟至起水泡, 怎辦?

請幫忙!

阿女被蚊蛟範圍5cm直徑咁大紅踵, 中央有幾個細小水泡, 我用火酒幫她抹完跟住塗"癢即消", 好似無咁踵, 駛唔駛睇e生? d水泡好唔好挑穿佢?
比較不正常而靈裡較感貧窮的人, 比起正常而靈裡不感貧窮的人, 成長的更多......


大宅

積分: 1268


2#
發表於 05-8-31 15:04 |只看該作者

Re: 阿女給毒蚊蛟至起水泡, 怎辦?

依家啲蚊真係好毒, 我個女又係俾蚊針到又紅又腫, 真心 痛, 搽了止痕膏, 都哭住同我講好吾舒服,後來我幫她噴了一隻叫dermal detox 的噴劑, 她就舒服了,然後再給她塗止痕膏,, 現在好了很多. 昨天我有個auntie說, 可用蘆薈的汁塗抹也很好, 連巴痕也去掉, 我也想試, 不過未有時間買.


大宅

積分: 3024


3#
發表於 05-8-31 15:17 |只看該作者

Re: 阿女給毒蚊蛟至起水泡, 怎辦?

thanks! 等我見到都買黎旁下身先!

我終於用消毒針挑穿了水泡, 吱d毒水出黎, 如是者做了幾次, 跟住用黃藥水抹傷口, 塗番一些消炎膏(大陸買既, 叫"皮炎平"), 翌日便消踵了, 我老公之前仲叫我帶佢睇e生, 好在我無聽佢話, 咁就慳番百幾忟!

不過d蚊真係好衰, 成日咬我個女, 佢全家最惹蚊, 有佢在我地免疫! 我試過off 蚊怕水同蚊膏都唔得, 唔知邊隻牌子好d呢?
比較不正常而靈裡較感貧窮的人, 比起正常而靈裡不感貧窮的人, 成長的更多......


大宅

積分: 3024


4#
發表於 05-8-31 15:21 |只看該作者

Re: 阿女給毒蚊蛟至起水泡, 怎辦?

shanma:

我想請問你係邊隻蘆薈汁? 可以在邊度買的? tks!

比較不正常而靈裡較感貧窮的人, 比起正常而靈裡不感貧窮的人, 成長的更多......


大宅

積分: 1268


5#
發表於 05-9-1 10:33 |只看該作者

Re: 阿女給毒蚊蛟至起水泡, 怎辦?

Hellomummy,
是用新鮮蘆薈, cut了外皮, 用裹面的汁液


王國長老

積分: 12240

王國長老


6#
發表於 05-9-2 12:10 |只看該作者

Re: 阿女給毒蚊蛟至起水泡, 怎辦?

I always use aloe gel/spray fm herxxlife. very good.
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo