婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3373


1#
發表於 05-8-25 13:04 |只看該作者

請問要停食幾耐避孕藥才可以要bb呢?

如題
[url=Lilypie Expecting a baby Ticker]Lilypie.com[/url]


複式洋房

積分: 341


2#
發表於 05-8-25 14:21 |只看該作者

Re: 請問要停食幾耐避孕藥才可以要bb呢?

起碼要半年


男爵府

積分: 6523


3#
發表於 05-8-25 15:10 |只看該作者

Re: 請問要停食幾耐避孕藥才可以要bb呢?

我問過家計會同私家醫生, 佢哋都話可以唔冼停, 但係如果你怕就停吓囉!


大宅

積分: 3373


4#
發表於 05-8-25 15:49 |只看該作者

Re: 請問要停食幾耐避孕藥才可以要bb呢?

yvomak

請問你停了多久才有bb?


[url=Lilypie Expecting a baby Ticker]Lilypie.com[/url]


男爵府

積分: 6523


5#
發表於 05-8-29 10:11 |只看該作者

Re: 請問要停食幾耐避孕藥才可以要bb呢?

CY-mother,

我都係食咗兩個月藥停咗想要BB, 所以去問醫生, 其實我奶奶都係食咗五年, 停後唔夠一個月即意外生咗我叔仔都沒有事.


男爵府

積分: 7872


6#
發表於 05-8-30 18:52 |只看該作者

Re: 請問要停食幾耐避孕藥才可以要bb呢?

隨時停, 隨時可以有bb, 我就係漏食而有第三個bb囉!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo