婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1666


1#
發表於 05-8-29 00:04 |只看該作者

痛風症

請問知唔知可以食d咩會減輕病情?


男爵府

積分: 5375


2#
發表於 05-8-29 20:25 |只看該作者

Re: 痛風症

最緊要最緊要介口, 係介到好清好清

內臟, 鵝, 沙甸魚, 魚卵, 蜆, 豆品(豆漿, 豆花, 紅/綠豆沙, 豆付, 粉絲......), "送"汁, 肉湯, 味精....... 唔食得

肉類, 菇, 耶菜花, 露荀....可食小小
鋕堅不摧毅力驚, 泓澄水清萬人敬。入黎睇下 caleb 既相啦.. CALEB哥哥 +INGRID妹妹=AJ'S 寶貝


別墅

積分: 505


3#
發表於 05-8-30 22:46 |只看該作者

Re: 痛風症

請問痛風症有什麼徵狀?
一仔一女之大頭蝦媽咪


男爵府

積分: 5770


4#
發表於 05-8-30 22:53 |只看該作者

Re: 痛風症

通常係腳趾公痛,我老公試個"腳趾公痛",以為係扭親,仲去睇跌打,後來問人及睇醫生,先知道係"痛風",我估個跌打師傅係知道,但唔講


大宅

積分: 1268


5#
發表於 05-8-31 14:46 |只看該作者

Re: 痛風症

之前我系美容院做過一個<泡腳排毒>療程, 因為我聽說對失眠, 便秘有幫助, 所以我和朋友去試吓 , 感覺又幾好,情況亦得到改善. 原來這種排毒療程在歐美已盛行多年, 最近才引入香港, 對痛風症也有幫助, 你可去以下的website看到其資料:www.amajordifference.com or www.sky-rich.com


大宅

積分: 3024


6#
發表於 05-8-31 15:27 |只看該作者

Re: 痛風症

shanma:

那網頁有介紹關於療程對痛風的幫助嗎?

另痛風啤酒都唔飲得, 飲左好快"見功" :mrgreen:
比較不正常而靈裡較感貧窮的人, 比起正常而靈裡不感貧窮的人, 成長的更多......


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


7#
發表於 05-9-1 00:45 |只看該作者

Re: 痛風症

多喝新鮮的櫻桃及草莓汁.能中和尿酸. 也可喝些芹菜汁.勿吃任何肉類食物.因為肉類含極高量尿酸.避免油膩食物。避免含嘌呤的食物. 如菇類.貝類.蚌類.動物內臟.沙丁魚等。
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo