婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 73


1#
發表於 05-8-16 02:54 |只看該作者

纖維廇

今日去咗聯合排期做手術,點知要排到06年1月
但是我已經有8cm大,而且仲貧血,月經中間仲試過出血
醫生話不緊要,好多女人都試過出扁,我好驚 :cry:
MsTang 該用戶已被刪除

2#
發表於 05-8-20 23:38 |只看該作者

Re: 纖維廇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 198


3#
發表於 05-8-25 16:33 |只看該作者

Re: 纖維廇

我0岩0岩割左個纖維瘤呀,我個瘤都有6cm,你有冇買保險呀,搵私家醫生做唔駛等咁耐呀,同埋你係咪想生bb呀???


複式洋房

積分: 180


4#
發表於 05-8-25 17:38 |只看該作者

Re: 纖維廇

Mine have 6cm too. Doctor said need to be observe every 3month. no need to cut yet.


珍珠宮

積分: 46398


5#
發表於 05-8-25 17:42 |只看該作者

Re: 纖維廇

littlehamster
但係我醫生話個瘤會越來越大,而我又有排都未到收經,佢話遲d再大d經血會越來越多,遲早都要做手術!!!
你啱啱生完仲有機會縮細d,有無餵人奶,可以幫助子宮收縮!!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo