婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2544


1#
發表於 05-8-18 23:18 |只看該作者

胸部生『水瘤』請問是否大問題?

我朋友胸部生咗幾粒『水瘤』請問是否大問題?
她去照超聲波,發現有3粒水瘤,因未出report所以未知是良性or bad bad。現在很担心,請問有無人知係嘜?
Thanks !
:cry:


大宅

積分: 1249


2#
發表於 05-8-19 02:09 |只看該作者

Re: 胸部生『水瘤』請問是否大問題?

請問你朋友點發覺架?自從生完之後我個胸好痛!


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


3#
發表於 05-8-19 11:23 |只看該作者

Re: 胸部生『水瘤』請問是否大問題?

我都有, 有一粒仔. 都係照超聲波發現的.
唔駛擔心, 我個醫生話無乜野, 只要自己摸到無變大, 就沒有問題.
如果不放心, 可以隔三年左右去照一次超聲波.
我就果時連續兩年有去照, 發覺無點大到, 所以依家無去理了. 只係時常自己摸下有無事咁.
其實我果粒細到有時自己都摸唔到.


珍珠宮

積分: 48094

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


4#
發表於 05-8-19 12:36 |只看該作者

Re: 胸部生『水瘤』請問是否大問題?

我身邊好多朋友都有胸部的問題, 如水瘤, 纖維瘤等等, 不過其實問題不大架, 醫生話就算有呢d野都可以照樣breastfeed比bb都得tim ar, 只要得閒check下有無變大, 無就ok, 如變大或有異象就要即係睇醫生喇~~

希望每天開心渡過 ;-)


大宅

積分: 2544


5#
發表於 05-8-19 17:22 |只看該作者

Re: 胸部生『水瘤』請問是否大問題?

多謝各位宝貴嘅資料,我已告知朋友,她知道都鬆了一ロ氣!
等下星期見Doctor就知真係D嘜嘢。Thanks!


大宅

積分: 2544


6#
發表於 05-8-19 17:30 |只看該作者

Re: 胸部生『水瘤』請問是否大問題?

ivylee313 寫道:
請問你朋友點發覺架?自從生完之後我個胸好痛!


我朋友個胸唔痛架,只係摸到一粒硬硬哋。點知一照就照到三粒。你的case應該唔同。
請問你生咗BB有幾內呀?會否谷奶?如果谷奶你又無再比BB飲人奶應該一、兩個星期就無事。否則要 see Doctor。Hope it can help!


大宅

積分: 4607


7#
發表於 05-8-20 00:01 |只看該作者

Re: 胸部生『水瘤』請問是否大問題?

我幾年前都割過 breast 水瘤, 係自己摸到有粒嘢去睇 e 生, e 生話多數良性, 不過結果都割咗, 不過其實割咗都有機會再有, so, 而 + keep 住 check... 另外 e 生話我乳線增新喎...


複式洋房

積分: 341


8#
發表於 05-8-25 14:49 |只看該作者

Re: 胸部生『水瘤』請問是否大問題?

請問乳線增生是點的呢?


[quote]
car_pretty 寫道:
我幾年前都割過 breast 水瘤, 係自己摸到有粒


大宅

積分: 2544


9#
發表於 05-8-25 16:03 |只看該作者

Re: 胸部生『水瘤』請問是否大問題?

JuneAo 寫道:
請問乳線增生是點的呢?


[quote]
[/quote]
我有個朋友有乳線增生,


大宅

積分: 2544


10#
發表於 05-8-25 16:05 |只看該作者

Re: 胸部生『水瘤』請問是否大問題?

del


複式洋房

積分: 341


11#
發表於 05-8-26 11:45 |只看該作者

Re: 胸部生『水瘤』請問是否大問題?

winma

ooh, 原來是這樣, 謝謝!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo