婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


1#
發表於 05-8-25 16:49 |只看該作者

子宮有瘀血

我同事剛出醫院 , 因為星期一佢突然下體大量出血 , 之後送去急症室 , 經醫生照超聲波發現子宮有一舊大瘀血 , 現再等驗血報告 , 第二日出血情況減少了 , 佢休息了3日今天已返工, 但精神比較累 . 醫生告訴她瘀血會自然"傘"的. 請問有冇人試過有以上的情況出現 , 請分享 .


禁止訪問

積分: 2394


2#
發表於 05-8-25 22:49 |只看該作者

Re: 子宮有瘀血

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 381


3#
發表於 05-8-26 11:47 |只看該作者

Re: 子宮有瘀血

我個個月黎m都有好大舊嘅瘀血(係唔止一舊,好多舊架),依家一路都check住,但都唔知原因.但每次都會流出黎. :-( :-( :-(


民房

積分: 10


4#
發表於 05-8-26 12:29 |只看該作者

Re: 子宮有瘀血

係因為卵子没有受孕,所以子宮內膜提早剝落形成一舊一舊大塊血塊。所以係正常架....無反而唔係咁好架...而在子宮有瘀血,應該係中醫所講架氣虛身體唔係咁好,所以啲血塊出唔到來就會在子宫內,慢慢成為西醫所講架朱古力豆....

:-P
該用戶已被刪除

5#
發表於 05-8-26 14:05 |只看該作者

Re: 子宮有瘀血

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2394


6#
發表於 05-8-26 21:00 |只看該作者

Re: 子宮有瘀血

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 10


7#
發表於 05-8-27 10:25 |只看該作者

Re: 子宮有瘀血

妳不用怕,慢慢先至會,如果妳調理下就會無事架la...妳可以去睇下中醫,睇下佢幫唔幫到妳la....我自己都有睇開,係個中醫話我知架...
:-P


禁止訪問

積分: 2394


8#
發表於 05-8-27 13:42 |只看該作者

Re: 子宮有瘀血

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo