婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3783

畀面勳章


1#
發表於 05-8-10 11:00 |只看該作者

有冇人做過乳房x-ray,係吾係好痛嫁

我想去做個乳房x-ray檢查,不過聽人講話勁痛,痛到眼淚水都'錶'埋出離,吾知係吾係真嫁呢,我好驚,吾知有冇媽咪可以分享
要忘記傷痛,係時候要重新振作起來,可以嗎?  


複式洋房

積分: 381


2#
發表於 05-8-10 13:38 |只看該作者

Re: 有冇人做過乳房x-ray,係吾係好痛嫁

我聽人講過真係好痛架,由其胸大仲痛呀.
我諗私家同政府好似差唔多,除咗價錢之外,都冇乜分別. :


子爵府

積分: 10718


3#
發表於 05-8-10 15:08 |只看該作者

Re: 有冇人做過乳房x-ray,係吾係好痛嫁

我家姐上年做左,
佢話如果無需要, 年紀未過40的話,
最好唔好做, 因為"勁痛".
佢都好忍得痛, 但係做到最後,
都流左幾滴眼淚.

:-( :-(


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


4#
發表於 05-8-10 16:02 |只看該作者

Re: 有冇人做過乳房x-ray,係吾係好痛嫁

係呀, 未係好大年紀, 唔好做.
可以做超聲波的. 我廿幾歲時做過一次, check有一細粒水瘤. 我係浸會做, 是全身檢查的一部分.


大宅

積分: 1363


5#
發表於 05-8-10 17:37 |只看該作者

Re: 有冇人做過乳房x-ray,係吾係好痛嫁

我已做過幾次, 幾痛啦. 不如去浸會照, 佢地有一部最新儀器不用夾胸.


大宅

積分: 1363


6#
發表於 05-8-10 17:44 |只看該作者

Re: 有冇人做過乳房x-ray,係吾係好痛嫁

有無好醫生介紹, 我想轉醫生.


複式洋房

積分: 147


7#
發表於 05-8-13 19:16 |只看該作者

Re: 有冇人做過乳房x-ray,係吾係好痛嫁

我仲諗住做每年檢查乳癌戈D tim~~
點解會痛


大宅

積分: 1079


8#
發表於 05-8-15 11:40 |只看該作者

Re: 有冇人做過乳房x-ray,係吾係好痛嫁

真係好痛架,痛到我想死咁滯, 我在lab 做, $500.


子爵府

積分: 10854


9#
發表於 05-8-16 13:50 |只看該作者

Re: 有冇人做過乳房x-ray,係吾係好痛嫁

我想問吓浸會幾錢一次呀, 唔該


男爵府

積分: 5929


10#
發表於 05-8-23 11:43 |只看該作者

Re: 有冇人做過乳房x-ray,係吾係好痛嫁

因為他們要用兩塊玻璃去將你的乳房夾偏方可以平面照到x-ray的,你想一想乳房是圓的,要將一個圓型的物體夾到一片,要儘量將它變為平面,你可以想像係有幾痛了....

但都係值得一試的,因為可以清楚知道乳房的情況,但當然唔係成日做啦,因為始終有幅射的。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo