婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15206


1#
發表於 05-8-21 16:47 |只看該作者

頭暈 ?

近這三星期, 有兩次差d暈在街上, 有冇人試過?


水晶宮

積分: 50733

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 05-8-21 16:50 |只看該作者

Re: 頭暈 ?

u better go to body check,i.e. take blood, check ECG


大宅

積分: 2399


3#
發表於 05-8-22 08:30 |只看該作者

Re: 頭暈 ?

你有了bb多久呀,老人家話呢d係發仔瘟呀


大宅

積分: 3852


4#
發表於 05-8-22 15:36 |只看該作者

Re: 頭暈 ?

有!
我第一次就暈在係街到.
我支持到去醫務所門口就暈底.
醫生 check 過一切正常 , 後尾姑娘叫屋企人嚟接我走.

無錯 , 老人家係話叫做發仔溫 .

我嘅經驗係當你覺得有少少唔妥 , 就飲彊水.
放幾塊彊係鍋到 , 煎一煎 , 然後加水 , 水滾就okay.
真係得架.
不過 , 有個簡單 d 方法 , 就係買現成彊粉沖水飲.



伯爵府

積分: 15206


5#
發表於 05-8-23 15:50 |只看該作者

Re: 頭暈 ?

Thanks your advice.


複式洋房

積分: 107


6#
發表於 05-8-23 20:13 |只看該作者

Re: 頭暈 ?

我都會暈 但未到暈底只系差小小 同醫生講過但都未話返比我聽咩原因 因為檢查時又一切都正常  :evil: :evil:


複式洋房

積分: 107


7#
發表於 05-8-23 20:13 |只看該作者

Re: 頭暈 ?

我都會暈 但未到暈底只系差小小 同醫生講過但都未話返比我聽咩原因 因為檢查時又一切都正常  :evil: :evil:


複式洋房

積分: 107


8#
發表於 05-8-23 20:13 |只看該作者

Re: 頭暈 ?

我都會暈 但未到暈底只系差小小 同醫生講過但都未話返比我聽咩原因 因為檢查時又一切都正常  :evil: :evil:


複式洋房

積分: 107


9#
發表於 05-8-23 20:13 |只看該作者

Re: 頭暈 ?

我都會暈 但未到暈底只系差小小 同醫生講過但都未話返比我聽咩原因 因為檢查時又一切都正常  :evil: :evil:


複式洋房

積分: 107


10#
發表於 05-8-23 20:13 |只看該作者

Re: 頭暈 ?

我都會暈 但未到暈底只系差小小 同醫生講過但都未話返比我聽咩原因 因為檢查時又一切都正常  :evil: :evil:


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


11#
發表於 05-8-23 21:40 |只看該作者

Re: 頭暈 ?

我試過
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo