婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 583


1#
發表於 05-8-21 23:42 |只看該作者

奶汁一問 (代朋友問)

我有一位朋友, 年30, 生過bb(現在19個月大), 曾經餵過人奶(大約4個月, 但不是全人奶), 最近發現乳頭有三四滴乳汁(左邊), 又發現乳房有一些硬塊, 不知是什麼, 之前我看過bk媽咪曾發表類似個案, 我又搵吾返, 我想搵比我朋友看, 這問有無媽咪知道呢!


別墅

積分: 583


2#
發表於 05-8-22 13:33 |只看該作者

Re: 奶汁一問 (代朋友問)

請問有無媽咪幫到我朋友呀, 她現在1516, 都吾知去吾去看醫生. :-(


大宅

積分: 1641


3#
發表於 05-8-22 16:14 |只看該作者

Re: 奶汁一問 (代朋友問)

快d睇醫生啦, 再唔係打去健康院問姑娘意見先, 隔左成年應該唔會再有奶嫁喇!


珍珠宮

積分: 34788


4#
發表於 05-8-23 02:00 |只看該作者

Re: 奶汁一問 (代朋友問)

我餵左2年半,而家停左年幾都冇奶出la!
你朋友去睇醫生穩陣d wo!
而家d癌症咁年輕化........小心d!~


別墅

積分: 583


5#
發表於 05-8-23 22:32 |只看該作者

Re: 奶汁一問 (代朋友問)

下, 吾係花, 我快d叫佢看醫生 :-(

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo