Re: 產後抑鬱
我嗰時生完bb, 原本想餵人奶架, 但係bb唔食, 自己傷口又痛, 嗰時好唔開心, 朋友打電話比我同我傾偈一講到餵人奶呢part我自己控制唔到啲眼淚流咗出來, 嗰時覺得比唔到bb食, 好似覺得自己好無用, 比唔到最好ge嘢比bb, 其實每個產婦生完都會有啲情緒問題, 原因係啲荷爾蒙作怪呀!
咁我個人本身都好識自我安慰ge, 咁咪叫自己唔好諗咁多, 唔想再比咁多壓力比自己, 一於比bb食奶粉, 我自己諗:好多人都係比bb食奶粉la, bb咪一樣咁健康!
總之凡事係好嗰方面諗就得喇!
http://www.ziq.com/z/f_l/3/7/%E8%81%96%E8%AA%95%E5%BF%AB%E6%A8%82%21%21.gif