婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 972


1#
發表於 05-8-15 21:08 |只看該作者

甲狀腺又有問題 !

我今日好唔開心, 下午醫生打來話要叫我見他. 因為我上星期六驗血測試甲狀腺, 他說如沒有問題不會要我覆診. 在四年前我曾患甲亢, 停約已年半有多. 最近工作壓力大左, 我都知大件事, 所以我才去驗血, 同時我今個月開始開工第二個.

唔知係因為有左定真係復發 ? 因為我知道患孕都會影響, 已約了明天覆診, 真是有點擔心 ? :cry: :cry:


複式洋房

積分: 381


2#
發表於 05-8-16 10:22 |只看該作者

Re: 甲狀腺又有問題 !

唔駛擔心,check 清楚先. :-P :-P :-P


大宅

積分: 1641


3#
發表於 05-8-16 14:24 |只看該作者

Re: 甲狀腺又有問題 !

可否回來後再告訴情況, 支持你, 並祝安好


別墅

積分: 972


4#
發表於 05-8-16 19:23 |只看該作者

Re: 甲狀腺又有問題 !

我的TSH極低, T4 就高左小小. 但我今個月本來PLAN左要BB, 所以醫生就叫我M來之後才食藥, 佢比我的感覺好像覺就算有左都唔好要.

我自己就想要, 因為囡囡已經5歲, 如果唔生就唔可以再生, 因為療程需要1.5年, 到時再要囡囡已相差近八年, 我就唔想.

好唔開心呀 !!!!
:-( :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 3634


5#
發表於 05-8-17 14:42 |只看該作者

Re: 甲狀腺又有問題 !

不如問多個醫生的意見啦, 我已吃了差不多四年藥, 中間只是停了幾個月藥, 便復發了. 我聽有D BK媽咪, 有了BB都吃藥的, 你不妨詢問醫生意見.
有了此病, 最緊要放鬆心情, 千其唔好擔心.


大宅

積分: 1460


6#
發表於 05-8-17 17:20 |只看該作者

Re: 甲狀腺又有問題 !

甲狀腺有咩先兆架?我耳背後面落D條頸有粒野,想問關唔關事?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo