婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1898


1#
發表於 05-8-17 12:46 |只看該作者

開刀生 bb 後幾時可以做 sit-up?

我 1month 就做了


大宅

積分: 4693


2#
發表於 05-8-18 12:47 |只看該作者

Re: 開刀生 bb 後幾時可以做 sit-up?

我個半月就去打網球LU~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo