婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12535

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 05-8-12 10:32 |只看該作者

膝頭哥痛...?

我呢排個膝頭哥痛, 企係身唔覺痛, 但mo低起身,感覺膝頭痛,
我又沒有做劇烈運動, 點解呢?pls help!


公爵府

積分: 28092


2#
發表於 05-8-12 10:52 |只看該作者

Re: 膝頭哥痛...?

會唔會是膝頭哥軟骨開始退化
或者因為就是少做運動, 所以應做番運動來強化番膝頭哥啊


子爵府

積分: 10867


3#
發表於 05-8-12 11:30 |只看該作者

Re: 膝頭哥痛...?


又或者是開始缺鈣!如果睇開醫生順便問一問吧!

我生完仔大約9個月後﹐開始膝頭痛,醫生叫我試食鈣片,結果便冇痛了。
「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


子爵府

積分: 12535

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 05-8-12 11:32 |只看該作者

Re: 膝頭哥痛...?

Hi Luzern,

Thanks for yr reply!
死 la!膝頭哥軟骨開始退化, o甘點算?
我真係很少做運動架! 但我想睇醫生, 唔知睇西醫定中醫?


子爵府

積分: 12535

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 05-8-12 11:35 |只看該作者

Re: 膝頭哥痛...?

Hi jk67jk,

想問下你食開邊隻鈣片, 可否介紹?
Thank you very much!


公爵府

積分: 28092


6#
發表於 05-8-12 12:01 |只看該作者

Re: 膝頭哥痛...?

smallkwan
或者您試下做一個運動~
坐著做~或訓床做~
先將一隻腳提升申直至180度, 再將腳板/腳眼/腳指拉出 (好似抽筋時拉扯一樣), 即拉緊~停留幾秒, 跟住放下休息幾秒, 連續做10次, 一日做幾次.
這是物理治療教的~我唸此運動平時做下都無防


子爵府

積分: 12535

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 05-8-12 13:05 |只看該作者

Re: 膝頭哥痛...?

Hi Luzern,

好提議!等我今晚試下先!
Thank you very much!


公爵府

積分: 28092


8#
發表於 05-8-12 19:51 |只看該作者

Re: 膝頭哥痛...?

smallkwan
客氣 客氣 有運動一起做


大宅

積分: 2154


9#
發表於 05-8-13 00:15 |只看該作者

Re: 膝頭哥痛...?

我生完仔都係有膝頭哥痛架, 咁咪食番鈣片, 食左一排就冇事了~ 做運動我就冇呀~ 冇法,太肥自己又lazy~ 但個人fit番,好多病都好番好多呀~ 我仲有食魚油丸,食左記性好番好多,唔使成日怕唔記得關火又唔記得帶key~ ...........
歡迎光臨參觀 ¤朗朗小部屋®¤ hihi~朗朗boy來了~ 8月26日出世 ~ 同我玩啦 ~ 我好man架!嘻嘻!


子爵府

積分: 12535

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 05-8-13 11:19 |只看該作者

Re: 膝頭哥痛...?

Hi 皓朗ma ,

Thank you!
我諗都要食番o的鈣片la!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo