婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0
y


男爵府

積分: 5984


1#
發表於 05-8-12 18:51 |只看該作者

我發覺黃體素不足(7日)....有野想問大家(唔該)

今次M後決心去睇醫生,請問幾時去睇好呢(M後定接近排卵後)

發覺近三個月黃體素不足(7日),想補充黃體素(造人仔失敗7次,可能這個原因)如果拎體

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo