婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1739


1#
發表於 05-8-14 12:36 |只看該作者

月經早左3天嚟,有無問題呢?

如題


侯爵府

積分: 24069


2#
發表於 05-8-14 14:06 |只看該作者

Re: 月經早左3天嚟,有無問題呢?

應該冇問題, 好平常。但自己注意下身體有冇d咩唔舒服, 有就最好check下


男爵府

積分: 6296


3#
發表於 05-8-14 15:37 |只看該作者

Re: 月經早左3天嚟,有無問題呢?

早或遲一個星期都算正常喇,我上次遲咗兩個月添呀. :-( :-(
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


禁止訪問

積分: 73927


4#
發表於 05-8-14 21:10 |只看該作者

Re: 月經早左3天嚟,有無問題呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6296


5#
發表於 05-8-14 22:52 |只看該作者

Re: 月經早左3天嚟,有無問題呢?

四十幾日都正常? 我去睇中醫話唔正常喇喎...
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


禁止訪問

積分: 73927


6#
發表於 05-8-14 23:02 |只看該作者

Re: 月經早左3天嚟,有無問題呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6296


7#
發表於 05-8-14 23:08 |只看該作者

Re: 月經早左3天嚟,有無問題呢?

哦~~咁你係咪每個月都一定遲兩星期?即係都準時啦,我上次係突 然成兩個月無來,但又唔係有咗,個人谷到好辛苦. :cry:
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


子爵府

積分: 10525


8#
發表於 05-8-14 23:26 |只看該作者

Re: 月經早左3天嚟,有無問題呢?

同意
我今個月都係敢.........都唔知係唔係壓力大


禁止訪問

積分: 73927


9#
發表於 05-8-14 23:50 |只看該作者

Re: 月經早左3天嚟,有無問題呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo