婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 178


1#
發表於 05-8-4 13:38 |只看該作者

有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

我想搵佢做婦科檢查, 唔知佢手勢好唔好呢?


複式洋房

積分: 175


2#
發表於 05-8-8 01:05 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

好正好細心


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


3#
發表於 05-8-8 09:06 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

我個時去式安照3D超聲波係佢做既
都幾好呀...


大宅

積分: 2723


4#
發表於 05-8-8 13:44 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

我都係搵佢睇, 覺得佢好細心同好nice, 手勢一d都唔痛, 如果佢見你緊張會同你一路傾計一路同你檢查, 分散你注意力, 所以我覺得佢好"正"!


男爵府

積分: 7200


5#
發表於 05-8-8 13:48 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

佢都好NICE架,佢係仁安醫院既婦科副總監黎架.

佢好有料架,但佢好女人型.都幾搞笑.

佢真係整到一D都唔痛架.

收費大約$350-$400一次.
睇下你如果要維他命就另計$10一包


子爵府

積分: 13158


6#
發表於 05-8-8 23:12 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

Rabbitlee 寫道:
我都係搵佢睇, 覺得佢好細心同好nice, 手勢一d都唔痛, 如果佢見你緊張會同你一路傾計一路同你檢查, 分散你注意力, 所以我覺得佢好"正"!


agree!


洋房

積分: 68


7#
發表於 05-8-9 13:45 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

我睇開佢我多年, 佢真是一個好醫生!!!!


子爵府

積分: 11900


8#
發表於 05-8-9 15:09 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

ERICBB 寫道:
佢都好NICE架,佢係仁安醫院既婦科副總監黎架.

佢好有料架,但佢好女人型.都幾搞笑.

佢真係整到一D都唔痛架.

收費大約$350-$400一次.
睇下你如果要維他命就另計$10一包


agree 我有左時都係睇佢,e家生完了再找他做產後檢查


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 05-8-9 17:43 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

請問余E生醫務所係邊度架


子爵府

積分: 13158


10#
發表於 05-8-9 19:02 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

雲兒白:

Unit 1810, 18/F., Miramar Tower,
132 Nathan Rd., TST
Tel : 2722 1712

Shop 28, L3 Shopping Arcade
Hilton Plaza, 3-9 Shatin Centre St., Shatin
Tel : 2603 2123

Shop 210, L2 Shopping Arcade
Metro City Plaza III, NT
Tel : 27210100


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 05-8-10 12:33 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

yiubb,
thanks
我仲想問佢係咪男e生來架 ?-(


子爵府

積分: 11900


12#
發表於 05-8-10 13:57 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

是呀男E生~唔係我地點會話佢有D 女人型HAHA


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 05-8-10 15:50 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

係喎
thanks !

kittypo 寫道:
是呀男E生~唔係我地點會話佢有D 女人型HAHA


大宅

積分: 3611


14#
發表於 05-8-11 13:07 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

He is very nice and always make you fun.


禁止訪問

積分: 2394


15#
發表於 05-8-11 13:16 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3973


16#
發表於 05-8-11 13:37 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

我打電話去問資料,個護士好串,好無禮貌
叫我check清楚先好打電話去


子爵府

積分: 11900


17#
發表於 05-8-12 11:26 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

daydaybaby
你打去邊間呀,將軍o的姑娘好有禮貌
而且都好樂意解答


大宅

積分: 2723


18#
發表於 05-8-12 13:25 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

我係起沙田睇, 上次打電話book, 個姑娘好nice好helpful喎, 不過去到診所幫我登記果個姑娘就好冇禮貌同好串嘞!因為個到有幾個姑娘ga, 睇你好唔好彩遇到個好nice個位lu!


別墅

積分: 859


19#
發表於 05-8-12 15:22 |只看該作者

Re: 有冇人睇過 - 余啟文婦科醫生?

I have tried all 診所, but only the nurses in Tseung Kwan O are nice.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo