婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3713


1#
發表於 05-8-8 21:44 |只看該作者

告別"媽媽手"

上星期四終於頂唔順,決定做手術,依家仲未拆線,但已經唔痛,困擾咗我2年幾o既毛病終於解決咗喇!雖然依家傷口仲有d痛,但都比手術前好好多! 如果有此問題的媽媽想知多d,我可以同大家分享.

[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


男爵府

積分: 6866


2#
發表於 05-8-9 15:49 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

tuenyima
你痛到要做手術呀!我都痛左成8~9個月最近仔仔大個d冇咁扭抱隻手好似好番好多lu,之前我都睇過好多醫生o家,後來我就冇睇lu,自己係屋企用暖水袋敷下又ok,但都係唔斷尾........你做左手術會唔會番發o家?

p.s.我係嬰兒醫護區己經問過




禁止訪問

積分: 10763


3#
發表於 05-8-9 20:55 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3713


4#
發表於 05-8-9 21:18 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

係呀,真係痛得我好慘呀! 亞女2星期大時開始痛,亞女3個月時好番,諗住冇事啦,之後幾個月發作一次,係手指公完全唔郁得,手指公對落手腕關節痛,我o係office做,攪到成日sick leave,咁我都係睇醫生食幾日藥就好番(但食得多骨科消炎止痛藥又攪到胃痛 -- 我已經連埋胃藥一齊食),直至上2個月開始,隔一兩星期就發作一次,今次係痛到成隻右手手腕骹位唔郁得,連沖涼,刷牙,揸筷子食飯都唔得,我再去睇醫生,打咗支骨針,係類固醇o黎o既,都知唔係咁好,醫生話打3,4次果個位置o既皮膚就會變色,但係太痛,結果都打咗,果然止咗痛.

再過2星期,又痛過,除咗右手手腕骹位唔郁得之外,連右前臂都開始痛,醫生話唔可以再打類固醇針,而且一般人打咗呢支針之後起碼都止到幾個月,但我2星期又番發,所以叫我考慮做手術,我同老公商量過,長痛不如短痛,而且唔想影響份工,所以接受手術囉!

醫生話做咗手術唔等於唔會番發,不過機會微d,所以一樣要好好保養,避免拎重野或勞損.

我都有睇中醫+針灸,中醫又係叫我唔好食糯米,但都係唔掂. 依家做完手術一個禮拜,今日o岩o岩拆咗線,隻手活動自如呀!

[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


複式洋房

積分: 103


5#
發表於 05-8-9 21:59 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

嘩,好嚴重呀,我都有呢個問題,以後都要小心d好

可唔可以講講個手術係點做?


禁止訪問

積分: 10763


6#
發表於 05-8-9 22:05 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3713


7#
發表於 05-8-9 22:09 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

RebeccaChan:

多謝你呀!係呀,我做完手術之後,我老公買咗2斤花膠,依排日日食花膠!
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


大宅

積分: 3713


8#
發表於 05-8-9 22:23 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

Jamiemummy:

我o係九龍聖德肋撒醫院做,局部麻醉,本來姑娘搭個架想遮住唔俾我睇,但我話想睇,咁佢就由得我.

先消毒,然後在我右手手腕骹位打局部麻醉針,都幾痛,因為feel到支針打到好入,然後cut開個傷口,大約半寸多dd,然後挖開傷口,再用d工具固定. 跟住醫生先將條筋發炎o既黏膜部份刮走,都刮得幾深,我見到自己d骨,之後醫生再叫我郁吓隻手指公俾佢睇,睇吓條筋o既情況及走勢,佢話我係"黐咗筋",即係兩條筋黐埋咗,咁佢用力幫我"抆"鬆番條筋,都幾大力撬o架,撬到我右邊身都郁郁地,咁我一路配合郁隻手指公俾佢睇,到佢話ok,鬆番條筋喇,然後縫針,咁就大功告成,全個過程(由消毒,麻醉,手術至縫針) 大約半個鐘左右.

手術過程唔痛,因為打咗麻醉針,但係有知覺,整得深入o既地方時有d唔舒服囉. 最痛都係打麻醉針o個下.

我老公話我變態,夠膽死睇住先己俾人劏,因為我老公十分之怕血(連陪產都唔敢),但其實過程唔係咁多血o架,因為醫生用一條駁咗機o既帶"cool"住我右手手臂,"cool"得好緊好緊,攪到手術完咗幾個鐘隻右手仲痺緊,醫生話咁做係"cool"住動脈以防止手術過程流太多血喎!
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


男爵府

積分: 6866


9#
發表於 05-8-9 23:34 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

tuenyima
你真係好“勇”我佩服得


禁止訪問

積分: 10763


10#
發表於 05-8-10 15:45 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3713


11#
發表於 05-8-10 21:59 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

其實都唔係好恐怖啫,冇生仔咁核突! 同埋我都好想知道個手術點做,以及令我痛得咁慘係乜野原因.
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


複式洋房

積分: 103


12#
發表於 05-8-10 22:27 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

你真係好勇敢呀, 我都發現身边好多人(包括自己)都有呢個病,我係十五年前己經有呢個病,嗰時係做秘書,去睇中醫(因為以為自己紐親),個中醫話我係煮婦手,冇得醫,仲叫我轉行,唔好做office,因為成日會打字,最後我好去做物理治療,同埋開始多用左手,後來就冇咁嚴重,但久唔久都會痛,但我就冇咁既勇氣做手術.

希望你快d好番, take care!!


大宅

積分: 1138


13#
發表於 05-8-12 11:04 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

真佩服你, 希望你快d復原, 以及多謝你讓我了解手術情形
我雙手都痛,嚴重時看跌打, 好了一點, 轉看骨科, 食了兩個月的消焱止痛藥, 又好一點, 現在轉做物理治療,
效果也不是很好, 依然痛.醫生說要盡量讓手休息,
不然也是要開刀做手術的.


大宅

積分: 3713


14#
發表於 05-8-12 12:32 |只看該作者

Re: 告別"媽媽手"

唔好客氣,大家分享吓啫. 我就係知道好多媽咪都有咁o既情況,所以專登post出o黎.

做完手術隻手真係好好多. 雖然按下傷口仲有d痛,同埋沖涼卒背部 & 扣bra時仍要就住就住,隻手仲未可以抝得太靈活,但我已經心足,因為真係比之前好好多,起碼手指公同個手腕可以郁得番,做到野,之前簡直覺得自己好似廢人一樣.
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo