婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8008


1#
發表於 05-6-25 19:19 |只看該作者

三個月避孕針

有冇媽咪係打三個月個隻避孕針?d經期會唔會好亂呢?好多等等?


大宅

積分: 4823


2#
發表於 05-6-25 19:41 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

我試過打過一次之後就冇打,因為d經期好亂好煩,剛打完果日就好唔舒服....第二日就冇事....而家我帶左子宮環...


男爵府

積分: 5277

好媽媽勳章


3#
發表於 05-6-25 19:48 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

hello,

我頭2次打時真係亂,打左後m來得2日重要係好少,其他唔舒服既野就無,但姑娘話打得多唔係咁好,佢話到左更年期時好多病症就會出來,仲有骨質好易疏鬆!!


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


4#
發表於 05-6-25 23:12 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

我而家都係打lee d架...
不過係4月打完之後只係黎過一次m
醫生話會有可能無m架喎=.="


男爵府

積分: 8008


5#
發表於 05-6-26 09:54 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

我想問下大約黎幾多日一次?我驚好耐都唔停血
silvia_yu 寫道:
我而家都係打lee d架...
不過係4月打完之後只係黎過一次m
醫生話會有可能無m架喎=.="


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


6#
發表於 05-6-27 09:28 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

你既意思係咪問
打左針之後幾耐黎一次M
定係黎左幾多日M呀??


男爵府

積分: 8008


7#
發表於 05-6-27 10:29 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

係黎左幾多日M Thx
silvia_yu 寫道:
你既意思係咪問
打左針之後幾耐黎一次M
定係黎左幾多日M呀??


洋房

積分: 601


8#
發表於 05-7-7 15:10 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

我由去年初開始打, 已打了六支. 期間M量很少, 用護墊都OK. 沒有其他問題, 沒有亂和大量血的情況, 姑娘說各人情況不同. 我覺得十分方便, 不用M痛, 又放心同老公溫馨. 唯一缺點是會增加骨質疏鬆機會, 所以我另外吃鈣片及多喝奶來補充.


別墅

積分: 627


9#
發表於 05-7-20 17:26 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

我剛上個月打針, 正常應已經來經但至今也未來, 不過這星期分泌物就很多, 其他就無乜問題.

?-(


洋房

積分: 92


10#
發表於 05-7-22 11:10 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

請問幾錢打一次?


別墅

積分: 627


11#
發表於 05-7-22 13:13 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

wkceci 寫道:
請問幾錢打一次?


我那個醫生是收針費$300 十 檢查費 $500, 但我知道健康院是有得打的, 好像是只付 hk$1. (不過要有時間) , 詳盡我想你可打電話去附近之健康院問一下.


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


12#
發表於 05-7-23 18:27 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

我打完一個月後黎左5日m囉...跟住而家都無m到過呀


別墅

積分: 627


13#
發表於 05-7-26 13:17 |只看該作者

Re: 三個月避孕針

遲了成個星期終於經期來了, 但格一天才有,量也不多, 是否也正常的

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo