婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 404


1#
發表於 05-5-10 00:20 |只看該作者

子宮環這個避孕方法好唔好呢?

子宮環這個避孕方法好唔好呢?
會唔會有負作用?
子 宮 環 附 有 一 根 尼 龍 線? 咁咪好"肉俊"囉????


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


2#
發表於 05-5-10 00:28 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我就覺得好啦. 尤其是用
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


民房

積分: 30


3#
發表於 05-5-10 16:03 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我都係用mirena﹐正﹗戴左之後淨係用護墊已經夠﹐都唔駛用衛生巾﹐又唔痛。


男爵府

積分: 5574


4#
發表於 05-5-10 22:16 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

請問你地戴子宮環第一年係咪會成日都唔舒服架


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


5#
發表於 05-5-10 23:15 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

頭二三個月可能會有些不舒服. 跟住完全冇事.
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


男爵府

積分: 5574


6#
發表於 05-5-10 23:44 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

Harry媽,

咁係點樣唔舒服同埋邊度唔舒服呢 唔該


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


7#
發表於 05-5-11 00:22 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

初時會有不規則的經期. 有些像經痛的痛啦. 都是正常的.但不是個個都會有這情況。
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


複式洋房

積分: 404


8#
發表於 05-5-12 13:58 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

其實我幾個月前已經想做子宮環(考慮左好耐), 亦都打電話去問過, 佢話要完後"M"7日內.
但啱啱打去想book時間, 佢又話"M"o黎o既兩三日至可以做.
點解會唔一樣???? "M"o黎o既時候做咁好 囉!!!


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


9#
發表於 05-5-12 19:06 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我個醫生同我講就係M的第四,五日做. . 都應該不太多吧.
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


大宅

積分: 2170


10#
發表於 05-5-12 19:46 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

Mirena係唔係用5年就要換呀?你地用佐後有冇副作用,例如頭痛等?
:-D


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


11#
發表於 05-5-12 22:37 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我果隻係用五年. 冇副作用.
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


別墅

積分: 873


12#
發表於 05-5-15 01:32 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

請問你點booK期及幾錢, 做後幾時到期要除呢?
請指教.

tungtungma,


samanthavikki 寫道:
其實我幾個月前已經想做子宮環(考慮左好耐), 亦都打電話去問過, 佢話要完後"M"7日內.
但啱啱打去想book時間, 佢又話"M"o黎o既兩三日至可以做.
點解會唔一樣???? "M"o黎o既時候做咁好 囉!!!
:-D


民房

積分: 30


13#
發表於 05-5-19 15:47 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

其實應該在月經的第五至七日放mirena﹐原因是這幾天的月經量不多﹐而子宮頸口也會張開一點﹐放置過程引起的不適便大大減少。
所以﹐不要煩惱哪天做﹐想去做就跟醫生約個時間﹐然後應約就好了。


男爵府

積分: 6478


14#
發表於 05-5-19 16:12 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我係2月戴左, 但經期到而家都未來呀


別墅

積分: 873


15#
發表於 05-5-23 00:44 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

咁點算?

shirleyc 寫道:
我係2月戴左, 但經期到而家都未來呀
:-D


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


16#
發表於 05-5-23 02:03 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

shirleyc 寫道:
我係2月戴左, 但經期到而家都未來呀

如果你戴Mirena.可能真係會冇經期架. 我都係間中至有些少咋. 係正常架!
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


男爵府

積分: 6478


17#
發表於 05-5-23 10:18 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

但我只係新用, 我以為要1-2年先會, 咁都好d
我個妹用其他的子宮環, d經期成13日重好多,要用產婦的nepkin


別墅

積分: 873


18#
發表於 05-5-23 12:49 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

請問可以點約期做"子宮環避孕", 在那裹做?

tungtungma,
:-D


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


19#
發表於 05-5-23 13:39 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我以前都係好多經期架. 後來醫生叫我轉用呢隻. 話可以改善喎. 而家真係好好. 至少唔會經期多到暈..

要戴子宮環. 一定要找醫生先得. 有D媽咪話家計都有..
如果你想要私家的醫生.我可以給我個醫生資料你. 她診所在中環的。
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 05-5-23 16:23 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

家計會都有架,佢可以俾你揀帶邊隻~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo