婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2828


1#
發表於 05-7-5 10:37 |只看該作者

經常覺得好凍 :verycold:

我公司的air-con出風好唔平均(死症,無得改善),有些同事經常話好熱,但我坐的位就好凍,貼在個「芒」的紙都飛


子爵府

積分: 13242


2#
發表於 05-7-5 15:15 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

或者你去睇下中醫,來經後飲番d八珍湯會好好多。 :lol:
***南無阿彌陀佛***


大宅

積分: 2828


3#
發表於 05-7-5 15:42 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

家庭主婦,
thank you!! 唔好意思我好少入kitchen, 好多野都唔識。 請問什麼是八珍湯?


民房

積分: 44


4#
發表於 05-7-5 22:16 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

八珍湯補氣補血, 合共八味藥:
黨參、白朮、茯苓、當歸、川芎、熟地、白芍和炙甘草。



複式洋房

積分: 363


5#
發表於 05-7-5 22:37 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

turn the air-con to a higher degree.


大宅

積分: 2828


6#
發表於 05-7-6 11:51 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

zgok,
thanks!是否用煲藥的方法,煲剩一、兩碗水,係唔係苦味,可唔可以落豬肉吊味.

office 太多人啦,air-con 溫度不可能自已控制的,所以唯有「自保」。


男爵府

積分: 8109

好媽媽勳章


7#
發表於 05-7-6 13:53 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

May be you can try putting a mini heater under your desk. That is what my colleague does and the area around her is always warm.


子爵府

積分: 13242


8#
發表於 05-7-6 15:47 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

yw 寫道:
家庭主婦,
thank you!! 唔好意思我好少入kitchen, 好多野都唔識。 請問什麼是八珍湯?

你去藥材舖執一包八珍茶,用五碗水煲成一碗水,或者你可以叫個中醫幫你睇下個體質,將八珍茶既材料加d或減d,我自己就係喇!我飲左好多年喇!對女人身體好好嫁。
***南無阿彌陀佛***


大宅

積分: 2828


9#
發表於 05-7-6 15:58 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

totopiggy,
heater - 好主意呀,我從來無諗過。
家庭主婦,
唔該晒!!


大宅

積分: 4896


10#
發表於 05-7-10 15:06 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

我同你就相返啦,我公司個位就沒有風口位,但同事就坐係風口位,於是我就係佢個風口位道,用一個透明膠片將風位改吹我o個邊,雖然都不是太涼,但好過以前好多,大家都無o甘慘啦!


別墅

積分: 962


11#
發表於 05-7-10 16:20 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

Blood circulation is not working very well.
eat food that is good for your health, less cold drink.
do body massage or reflexology to improve the energy flow inside the body.

drink ginger tea.


子爵府

積分: 11202


12#
發表於 05-7-10 22:15 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

想要方便d就焗紅棗水啦.


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 05-7-12 08:48 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

click


複式洋房

積分: 232


14#
發表於 05-7-12 18:13 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

係啦, 我都係呀, 由室外一入冷氣場所即時會起晒雞皮 ! 人地個個流晒汗, 我仲係度叫凍, 真奇怪


大宅

積分: 1170


15#
發表於 05-7-16 02:03 |只看該作者

Re: 經常覺得好凍 :verycold:

Love_U_Suddenly 寫道:
係啦, 我都係呀, 由室外一入冷氣場所即時會起晒雞皮 ! 人地個個流晒汗, 我仲係度叫凍, 真奇怪


我都係咁架...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo