婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1238


1#
發表於 05-7-20 14:37 |只看該作者

請幫忙

各位姊妹, 有冇人試過成日都覺得有心跳, 日日都係咁跳, 晚上跳到訓唔著, 成日都覺得個人飄下飄下, 都成四個月, 想搵工都唔得, 好慘, 好多野想做都唔得, 心臟檢查都冇問題, 會唔會血唔夠, 我都唔知要檢查d乜野, 要睇邊d醫生, 請幫忙


子爵府

積分: 10716


2#
發表於 05-7-20 15:14 |只看該作者

Re: 請幫忙

我o個時岩岩生完試過咁樣,
中醫話係"心血"少, 要補o下....
但其實自己覺得同情緒有關,
要保持心境開朗.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo