婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 462


1#
發表於 05-6-29 19:24 |只看該作者

有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

之前食左年半藥...停左成年....宜家又升返....
e生話叫我考慮飲碘...有冇人飲過....有咩副作用...
好煩....pls help..... :-( :-(
bobo :-D :-D


別墅

積分: 797


2#
發表於 05-6-29 20:28 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

我爸爸在政府睇甲亢,但他食住藥好久都是高,e生話就叫他飲碘水.我記得他飲碘水後15天不能抱BB.碗筷要分開食和洗.因為e生話飲左碘水後幾天人體會福射.大約2個月爸爸開始有甲狀腺低的証狀出現.現在要食甲狀腺素藥。


別墅

積分: 562


3#
發表於 05-6-30 00:56 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

我啱啱知道有呢個病1個月,食緊藥,因為我心跳快所以要食心臟藥.boboandnick,原來要停成年藥架??個e生話都有同我講話如果食藥之後再升返,就要考慮飲碘或者做手術. :-|


複式洋房

積分: 462


4#
發表於 05-6-30 00:58 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

就係咁先煩...我又要揍仔....
但係個e生話冇福射....但係可能要成世都要食藥...
咁點算好???

bobo :-D :-D


複式洋房

積分: 462


5#
發表於 05-6-30 01:02 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

mandy1205,
我係食完一年半療程..控制到就停藥...停左一年到又高返...
但係個e生話唔會同我做手術....都唔知佢想點....
因為個個e生都唔同...佢地有次send左去外科話可以做
過到去又唔同我做...搞到我好煩...
bobo :-D :-D


別墅

積分: 797


6#
發表於 05-6-30 09:33 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

如果真係飲腆水,初初一定有福射的,我爸爸係瑪嘉烈睇e生,要去QE飲,在飲腆水前,QE有個講座比所有要飲腆水的人聽的,不用擔心,


別墅

積分: 562


7#
發表於 05-6-30 11:34 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

boboandnick,
你係有咩徵狀先知自己有呢個病??


複式洋房

積分: 462


8#
發表於 05-6-30 15:23 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

MANDY1205,
我係頸有舊野去睇e生先知....一個月輕20lbs.....
開頭仲以為搬屋搬到廋...原來係有甲亢.....
食藥食到腫腫地..tim....
bobo :-D :-D


別墅

積分: 562


9#
發表於 05-6-30 19:02 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

我今日返去覆診,問咗醫生只食藥有幾成可以好返,佢話約7成機會,如果返發就要繼續食藥或者選擇飲腆水,飲腆水後會有機會引致甲狀腺素低,因為啲腆水會殺埋啲甲狀腺細胞,咁就要食藥補返啲甲狀腺素,重要食成世!!
聽完我都幾擔心.我突然諗可唔可以中西合璧去醫呢?
?-(


禁止發言

積分: 1548


10#
發表於 05-6-30 22:54 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 562


11#
發表於 05-7-1 14:01 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

shum2002 寫道:
I have 甲亢, 之前食藥...停左....宜家又升返 almost 10 yrs. I don't want to drink 腆水 as I know it only can control short period of time, it will 引致甲狀腺素低, 重要食成世藥補返啲甲狀腺素. Afraid 福射 affect my baby. I feel too tired on this disease and now 中西合璧去醫, hope the result is good.




我想問吓你點樣中西合璧去醫呀?醫咗幾耐呢?有冇好咗呢?thinks!


禁止發言

積分: 1548


12#
發表於 05-7-1 22:44 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 562


13#
發表於 05-7-3 23:20 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

我想問吓點樣可以又食西藥又食中藥?你個中醫有冇話食中藥可以醫返好?


洋房

積分: 58


14#
發表於 05-7-5 02:46 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

西方醫學,對慢性病措手不及!

知道那麼多人問甲狀腺的問題,我自己的媽媽也是受害者,
我忍不住要分享.

我在進修營養學,對甲狀腺都有點認識,我這裡跟你們介紹一下:

甲狀腺位於脖子的前方﹐分泌著甲狀腺素。這是一種荷爾蒙﹐
可以增進人體的新陳代謝.

當甲狀腺分泌了過量的甲狀腺素﹐人體的新陳代謝就會過快﹐
而產生神經緊張、心跳及呼吸加速、體重減輕、失眠、手抖、
多汗、怕熱、疲倦、凸眼、腹瀉等問題﹐
這也被稱作甲狀腺機能亢進。

相反的﹐如果甲狀腺素分泌量不足﹐新陳代謝就會減緩﹐產
生怕冷、疲倦、嗜睡、體重增加、水腫、精神遲鈍等症狀﹐
被稱為甲狀腺機能低下。如果發生在孩童身上﹐會造成生長
與智力的發展遲緩(呆小症)。如果有上述的症狀﹐千萬不
要自己亂猜亂買藥﹐(屬於內分泌或新陳代謝科).

這只是初步的介紹而已,不要知道就以為是專家!


我之前也貼過的,我媽媽最近就有甲狀腺的其中一粒"線粒體"發大,
經醫生檢查和X光的確認,他就建議需要動手術切割,又說一些很
令人擔心的說話!我在進修營養學,對甲狀腺都有點認識,所以建議
媽媽不要做手術,因為手術會帶來很多後遺症,我就用有限的智識,
提供媽媽最好的營養產品,不到1個月,她甲狀腺的腫瘤明顯好了80%,
現在依然使用產品中,跟本就不花錢去令身體弄巧成拙!

醫生提供的都是吃有副作用的藥,或者是切割手術,跟本不理病人生
死!或者我有點過份,但這是事實!

在好的產品你也未必會用,想知道的人再問我好了!

我的e-mail是: [email protected]
健康財富網 理財的「財」,由「貝」和「才」組成。「貝」就是錢,「才」是人才,「錢賺錢─容易,人賺錢─困難」,故貝在前、才在後;人不理財,財不理我,理財因身份的不同如:雇員、自由職業、企業主、投資者,有不同的方法。 成功的人講求的是方法、途徑,失敗的人,講求的是原因、理由。


複式洋房

積分: 462


15#
發表於 05-7-5 15:51 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

賣廣告
bobo :-D :-D


別墅

積分: 797


16#
發表於 05-7-5 16:58 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

是什麼健康產品呀?


洋房

積分: 58


17#
發表於 05-7-5 21:13 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

這是我個人的分享,裡面是我真正的經驗,沒有任何要打廣告的意思!
健康財富網 理財的「財」,由「貝」和「才」組成。「貝」就是錢,「才」是人才,「錢賺錢─容易,人賺錢─困難」,故貝在前、才在後;人不理財,財不理我,理財因身份的不同如:雇員、自由職業、企業主、投資者,有不同的方法。 成功的人講求的是方法、途徑,失敗的人,講求的是原因、理由。


大宅

積分: 3713


18#
發表於 05-7-6 14:16 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

我7年前都試過患甲亢,記得係因為手震,震到連剪指甲都剪唔到,又好大食,一餐食咗4碗飯(仲未計餸喎),但一d都冇肥,仲係瘦咗成十幾磅,覺得唔對路,去睇私家醫生,醫生叫我驗血,發現係甲亢,轉介去東區醫院,睇咗九個月好番,冇番發過.

[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


禁止發言

積分: 1548


19#
發表於 05-7-9 22:57 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 51


20#
發表於 05-7-10 12:57 |只看該作者

Re: 有冇人係政府睇甲亢...想問下意見..thanks

我10多年前曾患甲亢,我一直都覺得是因為情緒所引發的,也有少少是遺傳,因為我媽咪也患此症。當時非常嚴重,因為我暈倒在街頭,唯一可以慶幸是這個病沒有太影響我外觀,沒有眼突,頸有少少腫,但對我心臟影響很大,真是苦不堪言,一到夏天我就想死。

我吃了年半藥,到現在算叫做好番呱,不過不贊成你飲碘,我媽咪就是因為番發去飲碘,到現在發現效果並不好。

我勸你凡事看開點,放鬆點,不要太緊張,令自己開心點,學懂舒緩自己的情緒,才是不番發的良藥。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo