婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1182


1#
發表於 05-7-7 15:52 |只看該作者

大脾生粒粒,點算好?

生完bb後,隻大脾生咗好多粒粒,都唔知點解 生個大女時都冇ka...應該點好呢?有冇mami可能救吓我,好肉酸呀~ :-( :-(
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-02-15/oscar_fung.html


大宅

積分: 1460


2#
發表於 05-7-7 16:21 |只看該作者

Re: 大脾生粒粒,點算好?

我生完仔仔後都有粒粒架,不過唔好搞佢呀,遲一排就冇架喇,我都唔知點解呀


別墅

積分: 550


3#
發表於 05-7-10 19:44 |只看該作者

Re: 大脾生粒粒,點算好?

我大脾同手臂都有, 手臂仲好嚴重 :-( :-(

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo