婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 10


1#
發表於 05-6-20 19:53 |只看該作者

朱古力瘤手術

我呢個月頭都做左腹腔鏡手術割左個朱古力瘤
放心啦,手術後無乜點痛架,我又無陰道流血喎
只係頭幾日食流質野,千萬唔好食當歸,我都無乜食補品
中醫話補品唔可以亂食,只係飲d清淡的湯水,好似節瓜煲豬骨o個d咁囉,覆原得好快,只係手術後要打停經針就好慘,因為枝針係油性,打完痛到飛起,足足痛左我半日,枝針
又貴,千幾蚊一支,我做完一個禮拜已經行得走得,傷口亦都唔多痛,希望你家人早日康復


複式洋房

積分: 357


2#
發表於 05-6-21 00:53 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

pinkladykiki:

妳好!我同事今日話唔知做唔做手術好?佢子宮出面生咗個朱古力瘤,醫生見議佢做。有咩病徵?可否講吓?做咗手術會唔有後遺症?


子爵府

積分: 10397


3#
發表於 05-6-21 03:36 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

我知我朋友睇另類自然療法e 好朱古力瘤, 唔使開刀大傷元氣

療程中: 佢有日流左好多血, 再去睇西e, 發現個瘤無左

即all 左個瘤d 野出黎


複式洋房

積分: 280


4#
發表於 05-6-21 11:54 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

我剛剛係上星期至做腹腔鏡手術割左個朱古力瘤
手術後都無乜點痛架,因為係微創手術...傷口好細...
但我陰道有流血小小血呀...大概流左2日...
因為除左個手術個3個小孔外...
仲會係陰道放入儀器... 吹脹腹腔看清要切除既地方...
喉嚨都痛... 因為全身麻醉... 需要用喉呼吸...
過左麻醉後... 就可以進食... 只要冇嘔吐... 就可以食正常食物...
即晚就會睇下有冇小便... 因為醫生要知手術時有冇整穿膀胱...
第2天就要坐起身同落床... 跟住就可以出院...

要注意既係可能會係做腹腔鏡手術途中轉做剖腹既手術架~


男爵府

積分: 6816

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


5#
發表於 05-6-21 15:46 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

請問你手術後煲什麼湯水作調理呢?


民房

積分: 15


6#
發表於 05-6-21 17:38 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

Hi pinkladykiki,

What makes you make up your mind to get rid of it? Did you feel painful or any uneasy? How large of your
朱古力瘤 and where is the position of it?

Sorry for my questions!

Anyway take good care of yourself. Take more rest and may be take some Chinese medicine to help the body to recover better.


侯爵府

積分: 21109

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 05-6-21 21:35 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

usually 朱古力瘤> 5 cm Dr will advice to take surgery.


民房

積分: 10


8#
發表於 05-6-21 23:51 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

我只係有強勁經痛,平時經期相當準,但經血量幾多下
無月經時唔會痛架,舊年照時只係得2cm,今年五月已經5cm,我個朱古力瘤生左o係右邊卵巢側邊

現在都睇緊中醫,日日煲藥真係煩死人,又要打停經針,枝針好鬼痛架,打六個月咁耐,每個月一枝,仲有五個月挨呀 :-(


民房

積分: 10


9#
發表於 05-6-21 23:55 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

hi peggych,

我做手術又無郁過陰道喎(係醫生同我講的),因為我未結婚呀我又係有喉嚨都痛,痛左兩日囉,o係手術室d o岩o岩醒時個姑娘先至幫我抽番條喉出黎,幾鬼痛呀

奇怪喎,點解我無流血?係唔係陰道無郁過關係呢?


民房

積分: 10


10#
發表於 05-6-22 00:00 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

hi smalldawn,

你同事個瘤有幾大先?我以前得2cm,醫生話唔洗理佢架

通常朱古力瘤都係因為子宮內膜移位引起的,病徴係超級經痛囉,好多時會某地方特別痛咁,痛到返唔到工,全身標冷汗,嘔,頭暈,腰痛,面青口唇白,發冷....乜都齊晒

後遺症梗有啦,呢個病基本上無得醫,暫時未知道係乜野原因導致呢個病,所以即使做左手術,唔代表係好番,總之就麻煩,打停經針荷包又痛,pat pat又痛,痛足半手呀


複式洋房

積分: 148


11#
發表於 05-6-22 00:02 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

I have done the operation 3 years ago when I was 5 months pregnant. It's really painful after the operation.


複式洋房

積分: 280


12#
發表於 05-6-22 12:29 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

klphoebe,
你有左bb至做手術,係米同bb一齊大呀?
醫生係米會打直剖腹架?
你生左亞b之後仲有冇呢個病呀?
我仲想問下...
你以前知唔知自己有朱古力瘤或者子宮內膜移位呢?
我好擔心呀...
醫生話我好難會有bb呀...



複式洋房

積分: 183


13#
發表於 05-6-22 12:36 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

如果有呢個朱古力瘤但冇做手術會點呢??
我朋友有呢個病但冇做手術.


複式洋房

積分: 280


14#
發表於 05-6-22 12:40 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

pinkladykiki,

呢個我唔知呀~
我已經結左婚架啦~
諗住要bb...
醫生話驚d子宮內膜移位既組織阻礙輸卵管引致不育...
同埋朱古力瘤又有5cm甘大... 好可能會同bb一齊大...
雖然好可能有bb後會消失...
但老公話唔好冒險...
所以我唯有做手術..


複式洋房

積分: 280


15#
發表於 05-6-22 12:48 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

polly35,
你朋友可能有食賀爾蒙藥控制住~
朱古力瘤太大會爆架~


民房

積分: 10


16#
發表於 05-6-22 18:33 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

醫生都有同我講移位組織可能會阻住條輸卵管,touchwood現在我未影響到o個度,條輸卵管一日未塞
一日都可以有bb,就算塞左,如果你有定期check住,係可以做手術通番佢,所以你都唔需要太過擔心啦
起碼你結左婚,手術後休息夠,就可以即刻開工準備生bb
但係我又未結婚,一時間叫我快d生仔,完全搞亂晒我個plan,我仲煩過你呀


複式洋房

積分: 280


17#
發表於 05-6-22 18:56 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

你唔明架啦...
就係結左婚至煩...
有壓力架...
我個情況唔係甘好呀...
去到腸啦...

你平時有冇食賀爾蒙藥呀?


民房

積分: 10


18#
發表於 05-6-22 20:44 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

我未結婚一樣係有壓力,去到腸意思係點呀?
內膜組織黏住d腸嗎?我都有少少喎,我連個腹腔都有tim 呀
我個醫生一路都無俾賀爾蒙藥我食,直至四月尾照到有成4cm,佢至開兩個星期俾我,但係由四月尾到五月尾期間,已經大左成1cm

你結左婚幾耐呀?


複式洋房

積分: 280


19#
發表於 05-6-22 20:48 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

就黎2年啦~

係呀~ 我都係腹腔都有呀~
醫生話嚴重啦~
又話賀爾蒙藥食左可以控制到既~


民房

積分: 15


20#
發表於 05-6-23 00:38 |只看該作者

Re: 朱古力瘤手術

peggch,

請問以下三種瘤,有什麼分別? 是否大約5cm就要割,同埋難有bb?

1) 朱古力瘤
2) 子宮瘤
3)子宮水瘤

ths.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo